Να κάνεις διάλειμμα στη δίαιτα; Μετά από πόσες μέρες δίαιτας να κάνεις παύση για να χάσεις περισσότερα κιλά;

Ιδού τι απαντά μια νέα έρευνα Πανεπιστημίου

24.09.2018

εχεις διαβασει

Διάλειμμα από δίαιτα

Μπορεί να πιστεύεις πως ακολουθώντας μια αυστηρή διατροφή, χωρίς να ενδώσεις καθόλου σε διατροφικούς πειρασμούς, μπορεί να σου αποφέρει γρηγορότερα αποτελέσματα, όμως μια νέα έρευνα έρχεται να καταρρίψει αυτή την πεποίθηση και, μάλιστα, με αποδείξεις. Το διάλειμμα από τη δίαιτα είναι απαραίτητο είναι απαραίτητο στάδιο της διαδικασίας. Ο λόγος; Δες παρακάτω τα αποτελέσματα της έρευνας.

Δες επίσης: Δεν έχω χρόνο για μαγείρεμα και παίρνω κιλά, τι να κάνω; Τα 3 tips για να ακολουθήσεις

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, 7,7 κιλά περισσότερα έχασαν άτομα που έκαναν δίαιτα για 16 εβδομάδες με μεγάλα διαλείμματα 14 ημερών κάθε 2 εβδομάδες, συγκριτικά με εκείνους που κράτησαν τη δίαιτα επί 16 συνεχόμενες εβδομάδες χωρίς διάλειμμα.

Δες επίσης: Κρύο τσάι από βότανα: 5 δροσιστικές επιλογές από την Κωνσταντίνα Μερκούρη

Η παύση μπορεί να βοηθά να μειωθεί η αντίδραση του οργανισμού στη δίαιτα, που σε κάνει να πεινάς περισσότερο και μειώνει το μεταβολισμό σου (Πηγή: International Journal of Obesity).

Διάλειμμα από δίαιτα | Μερικοί ακόμα λόγοι για ακολουθήσεις αυτή τη τακτική:

  • Η αναμονή για την περίοδο του διαλείμματος, αναμφίβολα, θα σε κάνει να περιμένεις κάτι. Δεν θα σκέφτεσαι ότι στερείσαι τις αγαπημένες σου γεύσεις, αλλά θα περιμένεις να φτάσει η στιγμή που θα τις απολαύσεις.
  • Δεν σε αποθαρρύνει να σταματήσεις την προσπάθεια, αφού το επερχόμενο διάλειμμα αποτελεί ένα κίνητρο για να συνεχίσεις δυναμικά.
  • Σε βοηθά στο να παραμείνεις κοινωνική, αφού δεν χρειάζεται να ακυρώνεις εξόδους και γεύματα με φίλους, αλλά απλά να τα μεταφέρεις τις μέρες που θέλεις να κάνεις το μικρό σου διάλειμμα.
  • Δεν σου στερεί τις αγαπημένες σου γεύσεις. Το μόνο βέβαια είναι πως θα έχεις και εσύ (όσο και αν αγαπάς την υγιεινή διατροφή) τα δικά σου αγαπημένα λιπαρά γεύματα ή γλυκά. Και όχι, δεν χρειάζεται να τα στερηθείς, αλλά απλά να τα απολαύσεις τις κατάλληλες μέρες.
  • Η απόλαυση έχει μεγαλύτερο νόημα. Μετά από μία περίοδο αποχής από λιπαρές τροφές και γλυκά, η κατανάλωσή τους είναι μια στιγμή απόλυτης απόλαυσης.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό
Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό

Όλα τα κόλπα για να γίνεις άρχοντας στην κουζίνα

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

#shapegreece