Να κάνεις διάλειμμα στη δίαιτα; Μετά από πόσες μέρες δίαιτας να κάνεις παύση για να χάσεις περισσότερα κιλά;

Ιδού τι απαντά μια νέα έρευνα Πανεπιστημίου

24.09.2018

εχεις διαβασει

Διάλειμμα από δίαιτα

Μπορεί να πιστεύεις πως ακολουθώντας μια αυστηρή διατροφή, χωρίς να ενδώσεις καθόλου σε διατροφικούς πειρασμούς, μπορεί να σου αποφέρει γρηγορότερα αποτελέσματα, όμως μια νέα έρευνα έρχεται να καταρρίψει αυτή την πεποίθηση και, μάλιστα, με αποδείξεις. Το διάλειμμα από τη δίαιτα είναι απαραίτητο είναι απαραίτητο στάδιο της διαδικασίας. Ο λόγος; Δες παρακάτω τα αποτελέσματα της έρευνας.

Δες επίσης: Δεν έχω χρόνο για μαγείρεμα και παίρνω κιλά, τι να κάνω; Τα 3 tips για να ακολουθήσεις

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, 7,7 κιλά περισσότερα έχασαν άτομα που έκαναν δίαιτα για 16 εβδομάδες με μεγάλα διαλείμματα 14 ημερών κάθε 2 εβδομάδες, συγκριτικά με εκείνους που κράτησαν τη δίαιτα επί 16 συνεχόμενες εβδομάδες χωρίς διάλειμμα.

Δες επίσης: Κρύο τσάι από βότανα: 5 δροσιστικές επιλογές από την Κωνσταντίνα Μερκούρη

Η παύση μπορεί να βοηθά να μειωθεί η αντίδραση του οργανισμού στη δίαιτα, που σε κάνει να πεινάς περισσότερο και μειώνει το μεταβολισμό σου (Πηγή: International Journal of Obesity).

Διάλειμμα από δίαιτα | Μερικοί ακόμα λόγοι για ακολουθήσεις αυτή τη τακτική:

  • Η αναμονή για την περίοδο του διαλείμματος, αναμφίβολα, θα σε κάνει να περιμένεις κάτι. Δεν θα σκέφτεσαι ότι στερείσαι τις αγαπημένες σου γεύσεις, αλλά θα περιμένεις να φτάσει η στιγμή που θα τις απολαύσεις.
  • Δεν σε αποθαρρύνει να σταματήσεις την προσπάθεια, αφού το επερχόμενο διάλειμμα αποτελεί ένα κίνητρο για να συνεχίσεις δυναμικά.
  • Σε βοηθά στο να παραμείνεις κοινωνική, αφού δεν χρειάζεται να ακυρώνεις εξόδους και γεύματα με φίλους, αλλά απλά να τα μεταφέρεις τις μέρες που θέλεις να κάνεις το μικρό σου διάλειμμα.
  • Δεν σου στερεί τις αγαπημένες σου γεύσεις. Το μόνο βέβαια είναι πως θα έχεις και εσύ (όσο και αν αγαπάς την υγιεινή διατροφή) τα δικά σου αγαπημένα λιπαρά γεύματα ή γλυκά. Και όχι, δεν χρειάζεται να τα στερηθείς, αλλά απλά να τα απολαύσεις τις κατάλληλες μέρες.
  • Η απόλαυση έχει μεγαλύτερο νόημα. Μετά από μία περίοδο αποχής από λιπαρές τροφές και γλυκά, η κατανάλωσή τους είναι μια στιγμή απόλυτης απόλαυσης.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς τα ω-3 λιπαρά οξέα δρουν θετικά στη διάθεση; Η διατροφολόγος εξηγεί

Η αύξηση ω-3 λιπαρών οξέων, πέρα απο το πλήθος ευεργετικών ιδιοτήτων που παρέχει στον οργανισμό, δρα θετικά στην καλή ψυχική υγεία των ανθρώπων.

Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά: Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που πρέπει όλοι να τρώμε

Θεωρείται το μυστικό για την μακροζωία λόγω του ότι οι καρδιολογικές παθήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά με τη μεσογειακή διατροφή.

7 τροφές να φας αν έχεις στομαχικές διαταραχές

Ποιες τροφές μπορείς να καταναλώσεις όταν έχεις προβλήματα όμως εμετούς, διάρροια και πόνο στο στομάχι.

4 super ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΠΑΓΩΤΟ φτιαγμένο μόνο από μπανάνα (χωρίς αυγά και αφάνταστα light!)

Κι όμως, βρήκαμε τις καλύτερες συνταγές για παγωτό, φτιαγμένες μόνο με μπανάνα χωρίς καθόλου γάλα, αυγά ή παγωτομηχανή. Δοκίμασέ τες!

Γκουρμέ πεντανόστιμα σνακ για δίαιτα από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου μέχρι 160 θερμίδες!

Αυτά είναι τα ιδανικά σνακ για δίαιτα που όχι μόνο θα σε χορτάσουν αλλά και θα σε γεμίσουν απόλαυση με λίγες θερμίδες!

Πώς θα χάσω λίπος και όχι μυς; Η Δρ Μαρία Ψωμά μας δίνει τα μικρά μυστικά!

Υιοθέτησε τη δίαιτα εκείνη που θα σε οδηγήσει σε ένα υγιές βάρος και θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος οριστικά.

#shapegreece