Shape tested: Το πλάνο διατροφής 7 ημερών για αποτοξίνωση που ακολούθησε η Beauty editor Σοφία Μάργαρη

Το SHAPE μπήκε σε δίαιτα. Ζητήσαμε από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου να φτιάξει προγράμματα διατροφής για τις editors ανάλογα με το στόχο τους και ιδού το αποτέλεσμα.

16.05.2017

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, κλινικό διαιτολόγο-διατροφολόγο Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, MSc στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο (ΚΕΚ) (coachmydiet.wordpress.com).

Tα γραφεία μας γέμισαν με πλάνα διατροφής, τα ψυγεία μας με λαχανικά και τόνο σε νερό και το σνακ μας περιελάμβανε homemade κέικ, μπάλες ενέργειας και latte κουρκουμά. Ναι, αυτή ήταν μια περίεργη εβδομάδα για το Shape, αλλά ίσως η καλύτερή μας (εντάξει, μετά τις διακοπές!).

Μην ανησυχείς αν θα την ακολουθήσεις ευλαβικά, δεν έχουν αυτόν το σκοπό τα πλάνα της υπέροχης διαιτολόγου μας Κλειώς Δημητριάδου, που μας έκανε λιπομέτρηση και προσωπικές συνεντεύξεις πριν μας δώσει τα προγράμματα. Απλά να καταλάβεις την ουσία: αν θες αποτοξίνωση, χρειάζεσαι ανεπεξέργαστες τροφές και καλής ποιότητας μαγείρεμα, αν θες ενίσχυση ανοσοποιητικού, έχεις ανάγκη τροφές που είναι δυναμίτες βιταμινών και μετάλλων, και αν θες ενέργεια, αναζήτησε ό,τι ginseng like τροφή μπορείς να βρεις (και καλούς συνδυασμούς).

Ανάλογα με το στόχο, έχουμε και πλάνο, ιδού το πλάνο για αποτοξίνωση:

μετά την άσκηση

Το πλάνο αποτοξίνωσης της Σοφίας Μάργαρη

Ο οργανισμός διαθέτει από μόνος του μηχανισμούς αποτοξίνωσης και βρίσκει τρόπους για να απομακρύνει τις ανεπιθύμητες ουσίες μέσα από τις φυσιολογικές του διαδικασίες. Υπάρχουν όμως κάποιες περίοδοι της ζωής σου που τα περιττά αυτά στοιχεία που θέλεις να διώξεις συνήθως έχουν προέλθει από κακή διατροφή και μπορείς να βοηθήσεις.

  • Περιόρισε όσο μπορείς το αλάτι και ενίσχυσε τα φαγητά σου με μυρωδικά.
  • Αύξησε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, που περιέχουν αρκετό κάλιο, το οποίο δρα ανταγωνιστικά στο νάτριο (αλάτι) και με αυτό τον τρόπο διώχνει την κατακράτηση υγρών.
  • Αντικατάστησε τη ζάχαρη με στέβια ή κάποιο υποκατάστατο.
  • Μην καταναλώσεις αλκοόλ.
  • Προσπάθησε να πίνεις πολύ νερό.
  • Δοκίμασε κάποιο αφέψημα που να είναι διουρητικό, όπως το χαμομήλι, η λουίζα, το ταραξάκο και το πράσινο τσάι, ή συνδυασμό τους.
  • Απόφυγε τηγάνισμα, τσιγάρισμα, σάλτσες και το πολύ λάδι.
  • Τα τρόφιμα θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν άπαχα. Αυτό σημαίνει ότι το λίπος θα πρέπει να έχει αφαιρεθεί από το κρέας και το κοτόπουλο πριν τα μαγειρέψεις και τα γαλακτοκομικά να είναι με μειωμένα λιπαρά.

1η Ημέρα

• Πρωινό: 1 ποτήρι κεφίρ + 1 κ.σ. βρόμη + 1 κ.σ. αλεσμένος λιναρόσπορος
+ 1 κ.γ. μέλι

• Δεκατιανό: 1 ανάμεικτος χυμός
• Μεσημεριανό: Πατατοσαλάτα με 2 πατάτες, λαχανικά και λάδι-ξίδι
• Απογευματινό: 1 ποτήρι «χρυσό γάλα»

• Βραδινό: 2 κ.σ. τυρί κότατζ, πράσινη σαλάτα

2η Ημέρα

• Πρωινό: Φρουτοσαλάτα με 3 φρούτα

• Δεκατιανό: 1 γιαούρτι
• Μεσημεριανό: 120 γρ. φιλέτο κοτόπουλου βραστό, βραστά λαχανικά
• Απογευματινό: 1 ποτήρι «χρυσό γάλα»

• Βραδινό: 1 ντάκος, 30 γρ. τυρί, μία ντομάτα

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece