10 διαιτολόγοι απαντούν: Ποια είναι η νο1 διατροφική συνήθεια για καλή υγεία;

Σε τι συμφωνούν οι περισσότερες;

10.10.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

10 διαιτολόγοι απαντούν: Ποια είναι η νο1 διατροφική συνήθεια για καλή υγεία;

Υπάρχουν διάφορες διατροφικές συνήθειες που θα μπορούσες να υιοθετήσεις αν στοχεύεις στην καλή υγεία. Ποια είναι, όμως, αυτή που ξεχωρίζει; Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους και λάβαμε 10 διαφορετικές απαντήσεις – κάποιες από αυτές… ταυτίζονται!

Ποια θεωρείς πως είναι η νο1 διατροφική συνήθεια που θα πρέπει να υιοθετήσει κάποιος για καλή υγεία;

Ζωή Σαμαρά @dieticious_sam

«Σίγουρα τα συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα. Να υιοθετήσει μία γευματική ρουτίνα και να προσπαθεί να μην παρεκκλίνει από αυτή, παρά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Με αυτό τον τρόπο σίγουρα θα έχει καλύτερη γαστρεντερική λειτουργία, θα πεινάει συγκεκριμένες ώρες μέσα στην ημέρα, δε θα τσιμπολογάει συχνά και θα έχει τόση ενέργεια όση χρειάζεται».

Ιωάννα Μανδηλάρη @threpsisnutrition

«Να απενοχοποιήσει το φαγητό, να σταματήσει να διαχωρίζει τις τροφές σε καλές και κακές βάσει θερμιδικού φορτίου και να επιλέγει αυτό θα τον κάνει να νιώθει καλά μακροπρόθεσμα και θα του χαρίσει όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη».

Έφη Κολοβέρου @efi_koloverou_dietitian

«Πολύ ωραία ερώτηση! Αν καταφέρει κανείς να τρώει μόνο όταν πεινάει και μέχρι το σημείο «βιολογικού» κορεσμού, όντας πάντα επιλεκτικός με την ποιότητα των υλικών που ψωνίζει, βαδίζει σίγουρα στο σωστό διατροφικό μονοπάτι».

Βίρνα Σκουλίδη @dietlicious.gr

«Η βασική διατροφική συνήθεια για καλή υγεία, για μένα είναι, η αποφυγή τυποποιημένων σνακ (σοκολάτα, μπισκότα, πατατάκια, κ.λπ.) και fast food τα οποία είναι πηγές ζάχαρης, κορεσμένου λίπους και αλατιού».

Αλεξάνδρα Κοντοδήμου @nutrition_home

«Η ποικιλία! Συνδυάζοντας πολλά διαφορετικά υλικά, λαχανικά, χρώματα κάνουμε το κάθε γεύμα μας θρεπτικό και πολυβιταμινούχο!»

Σοφία Κόντη @healthnutritionbalance

«Το να τρώμε 5 γεύματα ημερησίως ακούγεται πολύ από εμάς τους διαιτολόγους. Ναι, είναι πολύ κοινότυπο αλλά τα οφέλη αυτής της συνήθειας είναι πολλά: Ελέγχουμε την όρεξή μας αποφεύγοντας την υπερβολική κατανάλωση φαγητού, κρατάμε τα επίπεδα ενέργειας υψηλά άρα μπορουμε να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητα μας, διατηρούμε τις ορμόνες σε ισορροπία, ενεργοποιούμε τον μεταβολισμό κ.ά. Επίσης, πολύ βασικό είναι και η επαρκής κατανάλωση νερού».

Μαρία Μεντζέλου @maria.mentzelou

«Νομίζω ότι η πιο classic συνήθεια που «σώζει» είναι τα μικρά και συχνά γεύματα. Αν μέσω της ισορροπημένης διατροφής (φυσικά προσαρμοσμένη στις εκάστοτε ανάγκες και στόχους μας) δίνουμε επαρκή και σωστά κατανεμημένη ενέργεια στο σώμα μας, τότε θα νιώθουμε ευεξία και θα έχουμε την δυνατότητα να ακούμε το σώμα μας».

Δήμητρα Γλυνού @dimitra_glunou

«Μικρά και συχνά γεύματα».

Θέκλα Γκιώνη @mynutriplan

«Να τρώει κάτι ανά 2-3 ώρες. Τα γνωστά μικρά και συχνά γεύματα».

Βάσω Βαγιώτα @dietitians_diary

«Συχνά γεύματα!»

Διάβασε επίσης: Τι να τρώω όταν βγαίνω έξω ή παίρνω delivery; Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους τι προτιμούν

Διάβασε επίσης: Απογευματινή λιγούρα: Ρωτήσαμε 10 διαιτολόγους πώς την αντιμετωπίζουν

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece