10 ιδέες για να τρως τα μήλα σε σνακ, γλυκό και φαγητό!

Το φθινόπωρο είναι η ιδανική εποχή για την κατανάλωσή τους και να οι δικές μας ιδέες για να τρως μήλα κάθε μέρα

10.09.2018

εχεις διαβασει

Πώς να φας τα μήλα

Ένα από τα φρούτα που σίγουρα ξεχνάς πως έχουν εποχή, είναι αναμφίβολα τα μήλα. Η διαθεσιμότητά τους κατά τη διάρκεια ολόκληρου του χρόνου μας έχει κάνει να ξεχνάμε πότε είναι η εποχή που μπορούμε να τα βρούμε και να τα καταναλώσουμε ολόφρεσκα.

Δες επίσης:  Έφαγες φραγκόσυκα; Τα πολλαπλά οφέλη τους και πώς θα τα φας (δεν είναι εύκολο!)

Όσο, όμως, και αν δεν το έχουμε στο μυαλό μας, το μήλο είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά φθινοπωρινά φρούτα και για το λόγο αυτό, η περίοδος αυτή είναι ιδανική για να τα εντάξεις ξανά – και φρέσκα – στη διατροφή σου.

Η εποχικότητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας επιλογής των φρούτων και των λαχανικών, που δεν πρέπει να ξεχνάς. Πόσω μάλλον, όταν πρόκειται για φρούτα με πολλαπλά οφέλη, όπως είναι τα μήλα (δες εδώ τις ιδιότητές τους). Παρακάτω, θα βρεις μερικούς εναλλακτικούς τρόπους για να τα βάλεις και πάλι στην καθημερινότητά σου!

Πώς να φας τα μήλα διαφορετικά από τα συνηθισμένα; Ιδού 10 επιλογές: 

1.Φτιάξε «ντόνατς» μήλου, ένα υπέροχο σνακ μήλου που κρύβει μόνο 216 θερμίδες.

Δες εδώ τη συνταγή μας για ντόνατ μήλου!

2.Φτιάξε spread μήλου για ένα τέλειο, νόστιμο και υγιεινό άλειμμα για το ψωμί σου.

Δες εδώ πώς πώς φτιάξαμε spread μήλου χωρίς ζάχαρη εύκολα!

3.Χρησιμοποίησέ το ως βάση και φτιάξε ένα τέλειο γλυκό σνακ με μήλο, ταχίνι κακάο, σταφίδες και αμύγδαλα.

4.Συνδύασέ το με τυρί κρέμα ή γιαούρτι και κανέλα και φτιάξε μία μπρουσκέτα διαφορετική από τα συνηθισμένα.

Δες επίσης: 5 λάθη που κάνεις όταν ψωνίζεις στο σούπερ μάρκετ

 

5. Κόψε τα μήλα σε λεπτές ροδέλες και φτιάξε υγιεινά τσιπς, για ένα τραγανό και γλυκό σνακ. Δες εδώ πώς θα φτιάξεις τα πιο νόστιμα τσιπς λαχανικών και φρούτων

6.Χρησιμοποίησέ το ως συστατικό στις σαλάτες σου.

Συνδυάζεται άψογα με πράσινα λαχανικά και ξηρούς καρπούς.

7.Φτιάξε ροδέλες με ταχίνι ή μέλι και ξηρούς καρπούς

8.Χρησιμοποίησέ το για τα πιο υγιεινά «σάντουιτς» με υλικά της επιλογής σου.

View this post on Instagram

Biggest, baddest, bestest start to the day 😎 Prepare to get messy & love every second of it 😻 because this is giving me energy after a sleepless night. What do you do if you can't sleep? Help a girl out 🙏 Then get on this creation 💜 // EATS; pink lady apple + vanilla @siggisdairy + shredded coconut + hemp seeds + @navitasorganics cacao nibs + @smuckersbrand creamy PB #lensesandlentils – – – – – #applesandwich #freethedrip #dailysiggis #livecolorfully #morningslikethese #foodmatters #plantbasedpower #nourishyourbody #poweredbyplants #eeeeats #eattherainbow #eatwellbewell #iamwellandgood #eatrealfood #allfoodsfit #thekitchn #foodsforthought #nutritiousanddelicious #huffposttaste #feedfeed @thefeedfeed #wholefood #cleaneats #plantbased #f52grams @food52 #goodmoodfood #tastecooking #kosherfoodie #healthyfood #fitfoodie

A post shared by Sara (@lensesandlentils) on

9.Αντικατέστησε τη σαλάτα στο κυρίως πιάτο σου με μήλο και, ναι, συνδυάσέ το με ένα αλμυρό γεύμα.

10. Πρόσθεσέ το στα smoothie bowl σου. Το μήλο είναι η καλύτερη βάση για κάθε smoothie

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς

Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

#shapegreece