10 ιδέες για να τρως τα μήλα σε σνακ, γλυκό και φαγητό!

Το φθινόπωρο είναι η ιδανική εποχή για την κατανάλωσή τους και να οι δικές μας ιδέες για να τρως μήλα κάθε μέρα

10.09.2018

εχεις διαβασει

Πώς να φας τα μήλα

Ένα από τα φρούτα που σίγουρα ξεχνάς πως έχουν εποχή, είναι αναμφίβολα τα μήλα. Η διαθεσιμότητά τους κατά τη διάρκεια ολόκληρου του χρόνου μας έχει κάνει να ξεχνάμε πότε είναι η εποχή που μπορούμε να τα βρούμε και να τα καταναλώσουμε ολόφρεσκα.

Δες επίσης:  Έφαγες φραγκόσυκα; Τα πολλαπλά οφέλη τους και πώς θα τα φας (δεν είναι εύκολο!)

Όσο, όμως, και αν δεν το έχουμε στο μυαλό μας, το μήλο είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά φθινοπωρινά φρούτα και για το λόγο αυτό, η περίοδος αυτή είναι ιδανική για να τα εντάξεις ξανά – και φρέσκα – στη διατροφή σου.

Η εποχικότητα είναι ένας σημαντικός παράγοντας επιλογής των φρούτων και των λαχανικών, που δεν πρέπει να ξεχνάς. Πόσω μάλλον, όταν πρόκειται για φρούτα με πολλαπλά οφέλη, όπως είναι τα μήλα (δες εδώ τις ιδιότητές τους). Παρακάτω, θα βρεις μερικούς εναλλακτικούς τρόπους για να τα βάλεις και πάλι στην καθημερινότητά σου!

Πώς να φας τα μήλα διαφορετικά από τα συνηθισμένα; Ιδού 10 επιλογές: 

1.Φτιάξε «ντόνατς» μήλου, ένα υπέροχο σνακ μήλου που κρύβει μόνο 216 θερμίδες.

Δες εδώ τη συνταγή μας για ντόνατ μήλου!

2.Φτιάξε spread μήλου για ένα τέλειο, νόστιμο και υγιεινό άλειμμα για το ψωμί σου.

Δες εδώ πώς πώς φτιάξαμε spread μήλου χωρίς ζάχαρη εύκολα!

3.Χρησιμοποίησέ το ως βάση και φτιάξε ένα τέλειο γλυκό σνακ με μήλο, ταχίνι κακάο, σταφίδες και αμύγδαλα.

4.Συνδύασέ το με τυρί κρέμα ή γιαούρτι και κανέλα και φτιάξε μία μπρουσκέτα διαφορετική από τα συνηθισμένα.

Δες επίσης: 5 λάθη που κάνεις όταν ψωνίζεις στο σούπερ μάρκετ

 

5. Κόψε τα μήλα σε λεπτές ροδέλες και φτιάξε υγιεινά τσιπς, για ένα τραγανό και γλυκό σνακ. Δες εδώ πώς θα φτιάξεις τα πιο νόστιμα τσιπς λαχανικών και φρούτων

6.Χρησιμοποίησέ το ως συστατικό στις σαλάτες σου.

Συνδυάζεται άψογα με πράσινα λαχανικά και ξηρούς καρπούς.

7.Φτιάξε ροδέλες με ταχίνι ή μέλι και ξηρούς καρπούς

8.Χρησιμοποίησέ το για τα πιο υγιεινά «σάντουιτς» με υλικά της επιλογής σου.

View this post on Instagram

Biggest, baddest, bestest start to the day 😎 Prepare to get messy & love every second of it 😻 because this is giving me energy after a sleepless night. What do you do if you can't sleep? Help a girl out 🙏 Then get on this creation 💜 // EATS; pink lady apple + vanilla @siggisdairy + shredded coconut + hemp seeds + @navitasorganics cacao nibs + @smuckersbrand creamy PB #lensesandlentils – – – – – #applesandwich #freethedrip #dailysiggis #livecolorfully #morningslikethese #foodmatters #plantbasedpower #nourishyourbody #poweredbyplants #eeeeats #eattherainbow #eatwellbewell #iamwellandgood #eatrealfood #allfoodsfit #thekitchn #foodsforthought #nutritiousanddelicious #huffposttaste #feedfeed @thefeedfeed #wholefood #cleaneats #plantbased #f52grams @food52 #goodmoodfood #tastecooking #kosherfoodie #healthyfood #fitfoodie

A post shared by Sara (@lensesandlentils) on

9.Αντικατέστησε τη σαλάτα στο κυρίως πιάτο σου με μήλο και, ναι, συνδυάσέ το με ένα αλμυρό γεύμα.

10. Πρόσθεσέ το στα smoothie bowl σου. Το μήλο είναι η καλύτερη βάση για κάθε smoothie

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

τροφές χωρίς λιπαρά
Τροφές χωρίς λιπαρά, λακτόζη, γλουτένη, ζάχαρη: Ποιες μας αφορούν πραγματικά;

Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει πραγματικά να ακολουθείς αυτούς τους περιορισμούς;

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

#shapegreece