Ποια είναι τα οφέλη του κεφίρ για την υγεία και πως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις!

Ποια είναι τα οφέλη του κεφίρ για την υγεία και πως μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σωστά στη δίαιτά σου σύμφωνα με την ειδικό.

12.10.2018

εχεις διαβασει

Το κεφίρ είναι ένα αρκετά δημοφιλές προϊόν στους επιστημονικούς κύκλους υγείας και έχουν γίνει πολλές μελέτες πάνω σε αυτό. Σίγουρα έχεις ακούσει πολλά για τα προβιοτικά, όμως να είσαι λιγότερο εξοικειωμένη με το κεφίρ.

Ευχαριστούμε τη Δημητρα Γλυνού, Κλινική Διαιτολόγο- Διατροφολόγο.

 Ποια είναι όμως τα οφέλη που μπορεί να συνεισφέρει το κεφίρ στην υγεία;

Το κεφίρ είναι πολύ θρεπτικό καθώς περιέχει ένα πολύ καλό αριθμό προβιοτικών, περισσότερα μάλιστα απο το γιαούρτι. Λόγω αυτού του χαρακτηριστικού συμβάλλει στην σωστή λειτουργία του πεπτικού συστήματος, μειώνοντας την αίσθηση πρηξίματος και ενεργοποιώντας την καλή λειτουργία του εντέρου. Επίσης μπορεί να βελτιώσει τα συπτώματα σε άτομα τα οποία έχουν κάποιου είδους δυσανεξία στην λακτόζη.

Έρευνες έχουν δείξει πως η κατανάλωση του κεφίρ έχει προστατευτική δράση ενάντια στον καρκίνο και βοηθάει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης. Επίσης, υπάρχουν δεδομένα τα οποία αναφέρουν τη ευεργετική δράση του στα συμπτώματα των αλλεργιών και του άσθματος.

Λόγω των θρεπτικών συστατικών του βοηθάει στην αποτοξίνωση του σώματος και σε μια ισορροπημένη διατροφή μπορεί να συμβάλλει στην μέιωση του λίπους.

Κάποια άλλα δεδομένα αναφέρουν πως  το κεφίρ έχει ευεργετικές δράσεις στη γνωστική λειτουργία και ίσως μπορεί να αποτρέψει την εξέλιξη της άνοιας. Τέλος, μπορεί να καταπολεμήσει τις επιπτώσεις της γήρανσης.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ:Τι να ελέγχεις στις διατροφικές ετικέτες για να χάσεις βάρος και να τρως υγιεινά

Μια δόση γάλακτος κεφίρ (175 ml) περιέχει τα εξής: 
Ενέργεια: 100 θερμίδες
Πρωτεΐνη: 6 γραμμάρια
Ασβέστιο: 21% ΣΗΠ
Φώσφορος: 20% ΣΗΠ
Βιταμίνη Β2: 19% ΣΗΠ
Βιταμίνη Β12: 14%ΣΗΠ
Κάλιο: 8% ΣΗΠ

(ΣΗΠ: Συνιστώμενη Ημερήσια Ποσότητα)

Πως μπορείς να το εντάξεις στην διατροφή σου;

1)     Κατανάλωσε το σκέτο ως ενδιάμεσο σνακ (δεκατιανό –απογευματινό)

2)     Φτιάξε smoothies με φρούτα επιλογής σου και κεφίρ

3)     Φτιάξε dressing για τις σαλάτες σου και έτσι δεν θα σου φαίνονται καθόλου ΄΄βαρετές’’ και άγευστες

4)     Χρησιμοποίησε το ως μαρινάδα. Το κεφίρ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αρωματίσει το κρέας.  Βυθίστε οποιοδήποτε κρέας σε κεφίρ γάλακτος πριν το ψήσεις

5)     Δημιούργησε γλυκές απολαύσεις. Το κεφίρ μπορεί να υποκαταστήσει το γάλα και την κρέμα γάλακτος συνταγές όπως το παγωτό και τα μπισκότα

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς τα ω-3 λιπαρά οξέα δρουν θετικά στη διάθεση; Η διατροφολόγος εξηγεί

Η αύξηση ω-3 λιπαρών οξέων, πέρα απο το πλήθος ευεργετικών ιδιοτήτων που παρέχει στον οργανισμό, δρα θετικά στην καλή ψυχική υγεία των ανθρώπων.

Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά: Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που πρέπει όλοι να τρώμε

Θεωρείται το μυστικό για την μακροζωία λόγω του ότι οι καρδιολογικές παθήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά με τη μεσογειακή διατροφή.

7 τροφές να φας αν έχεις στομαχικές διαταραχές

Ποιες τροφές μπορείς να καταναλώσεις όταν έχεις προβλήματα όμως εμετούς, διάρροια και πόνο στο στομάχι.

4 super ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΠΑΓΩΤΟ φτιαγμένο μόνο από μπανάνα (χωρίς αυγά και αφάνταστα light!)

Κι όμως, βρήκαμε τις καλύτερες συνταγές για παγωτό, φτιαγμένες μόνο με μπανάνα χωρίς καθόλου γάλα, αυγά ή παγωτομηχανή. Δοκίμασέ τες!

Γκουρμέ πεντανόστιμα σνακ για δίαιτα από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου μέχρι 160 θερμίδες!

Αυτά είναι τα ιδανικά σνακ για δίαιτα που όχι μόνο θα σε χορτάσουν αλλά και θα σε γεμίσουν απόλαυση με λίγες θερμίδες!

Πώς θα χάσω λίπος και όχι μυς; Η Δρ Μαρία Ψωμά μας δίνει τα μικρά μυστικά!

Υιοθέτησε τη δίαιτα εκείνη που θα σε οδηγήσει σε ένα υγιές βάρος και θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος οριστικά.

#shapegreece