Πρόγραμμα διατροφής για χαμηλό σίδηρο: Ποιες τροφές να βάλεις σε κάθε γεύμα ή σνακ σου

Μερικά ενδεικτικά γεύματα που μπορείς να κάνεις

05.01.2019

εχεις διαβασει

Πρόγραμμα διατροφής για χαμηλό σίδηρο

Από την Κλειώ Χούπη, κλινικό διαιτολόγο- διατροφολόγο, ΜMedSc Παθολογία της Κύησης (www.kleiochoupi.com)

Οι επιλογές θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται σε ένα πρόγραμμα διατροφής με όλες τις κατηγορίες τροφίμων, βασισμένο στις ενεργειακές ανάγκες του καθενός.

Πρόγραμμα διατροφής για χαμηλό σίδηρο: Τι να τρως και πότε για περισσότερο σίδηρο:

Ιδανικά πρωινά

  •  1 ποτήρι χυμός πορτοκαλιού, 2 φέτες ψωμί σικάλεως φρυγανισμένες με αμυγδαλοβούτυρο και φέτες φράουλας
  •  Smoοthie με χυμό από πορτοκάλι-αχλάδι-μήλο-φιστικοβούτυρο-λιναρόσπορο
  •  1 σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί σικάλεως-αμυγδαλοβούτυρο-1/2 μπανάνα
  •  1 ποτήρι χυμός πορτοκαλιού, 2 αβγά βρασμένα με 30 γρ. παξιμάδι σικάλεως
  • Πράσινο smothie με σπανάκι-μπανάνα-λιναρόσπορο-λεμόνι-φιστικοβούτυρο

Ιδανικά σνακ

  •  1 φέτα ψωμί σικάλεως με λίγο αμυγδαλοβούτυρο
  •  1 πορτοκάλι και 2 κ.σ. ξηροί καρποί ανάλατοι
  •  2 αποξηραμένα βερίκοκα και 2 κ.σ. σταφίδες
  •  1 μικρό μπολ φράουλες με 2 κ.σ. αμύγδαλα
  •  1 αχλάδι και 2 κ.σ. ξηροί καρποί ανάλατοι

Σούπα κολοκύθας: η πιο θρεπτική χειμερινή συνταγή

Iδανικά κυρίως γεύματα

  • Συκώτι με πατατοσαλάτα μαζί με 1 κ.γ. μουστάρδα και σαλάτα με 1 πορτοκάλι κομμένο σε φέτες
  •  Σαλάτα με φακές μαγειρεμένες μαζί με 1 μικρή κονσέρβα τόνο σε νερό και 1 πορτοκάλι σε φέτες
  • Κρεατόσουπα με μοσχάρι (πατάτα και καρότα βραστά) και άφθονο λεμόνι στο ζωμό
  • Γαριδομακαρονάδα (η σάλτσα είναι καλό να περιέχει καρότο)
  • Φασόλια σούπα με φρέσκο χυμό λεμονιού και σάλτσα φρέσκιας ντομάτας και σαλάτα με καρότο-λάχανο-σος πορτοκαλιού
  • Θαλασσινά με μανιτάρια και ανάμεικτη σαλάτα ντομάτα-αγγούρι- λάχανο
  • Σπανακόρυζο με φρεσκοστυμμένο χυμό λεμονιού που θα συνοδεύσεις με 1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού
  •  Ψάρι ή κοτόπουλο ψητό με σαλάτα και 1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού

Ιδανικά βραδινά

  • Σαλάτα με 2 βραστά αβγά, 2 κ.σ. ξηρούς καρπούς, ντομάτα, αγγούρι, πράσινη πιπεριά και παξιμάδι σικάλεως
  • 3 baby πατατούλες στο φούρνο σε φετούλες που θα γαρνίρεις με ψιλοκομμένη γαλοπούλα, πιπεριές και 1 κ.γ. σουσάμι
    Σαλάτα με σπανάκι, καρότο, λάχανο, φράουλες, λιναρόσπορο, ξηρούς καρπούς
  •  Τονοσαλάτα με τόνο σε νερό, πορτοκάλι σε φέτες, ντομάτα, αγγούρι, λιναρόσπορος, σουσάμι, 1 παξιμάδι σικάλεως
  • Σαλάτα με φακές, ντομάτα, αγγούρι, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς
  • Σαλάτα με μπρόκολο, μανιτάρια, φράουλες, ξηρούς καρπούς
  • Σάντουιτς με ψωμί σικάλεως με γαλοπούλα ή κοτόπουλο, πιπεριά, λάχανο, καρότο, σος πορτοκαλιού

Πουρές κολοκύθας: Η σπιτική συνταγή από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 συμβουλές της διαιτολόγου που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Ναι, μπορείς να μειώσεις το κοιλιακό λίπος. Δες τι συστήνει η ειδικός.

Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά
Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά; Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες

Γιατί όσο πλησιάζεις το στόχο σου, η απώλεια βάρους γίνεται δυσκολότερη;

Σούπα βελουτέ με ρεβίθια
Σούπα βελουτέ με ρεβίθια: Η τέλεια συνταγή για τις κρύες μέρες του χειμώνα

Το κρύο θέλει την ζεστή σουπίτσα του! Φτιάξε την βελούδινη σούπα που σου προτείνουμε με βασικό συστατικό τα ρεβίθια.

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς
14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα – ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

#shapegreece