Πρωτεϊνική διατροφή χωρίς κρέας: 6 εναλλακτικές επιλογές του κλασικού τοστ

Αν δεν τρως κρέας και αλλαντικά, αυτές είναι 6 εναλλακτικές επιλογές που μπορείς να βάλεις στο καθημερινό πρόγραμμά σου.

Πρωτεϊνική διατροφή χωρίς κρέας

Έχεις βγάλει από τη διατροφή σου τα αλλαντικά και ακολουθείς μια πρωτεϊνική διατροφή χωρίς κρέας; Τότε, σίγουρα, ένα από τα τρόφιμα που λείπουν από την καθημερινότητά σου είναι η γαλοπούλα που συνηθίζουμε να βάζουμε στο κλασικό τοστ για ένα εύκολο και γρήγορο πρωινό. Πώς μπορείς να την αντικαταστήσεις με άλλες επιλογές που θα σου δώσουν την ποσότητα της πρωτεΐνης που θέλεις αλλά και θα αποτελούν μια εύκολη και γρήγορη λύση για το πρώτο γεύμα της μέρας σου; Δες παρακάτω μερικές εναλλακτικές επιλογές που μπορείς να κάνεις.

Διάβασε επίσης: Τι να φάω για πρωινό ή για ένα εύκολο σνακ; Δες τι επιλέγει μια διατροφολόγος

Πρωτεϊνική διατροφή χωρίς κρέας: 6 εναλλακτικές επιλογές του κλασικού τοστ

  • Τοστ με μούρα και βούτυρο αμυγδάλου
  • Τυρί και λαχανικά
  • Μπανάνα και φιστικοβούτυρο
  • Μούρα και τυρί κρέμα
  • Blueberries και βούτυρο από γκρανόλα
  • Αβοκάντο και χούμους

Διάβασε επίσης: 5 διαφορετικοί πουρέδες λαχανικών για το τοστ με αυγό 

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i