Τοστ με αυγό: 5 διαφορετικοί πουρέδες λαχανικών για τέλειο και υγιεινό αποτέλεσμα

Αλείμματα από λαχανικά για να το συνοδεύσεις

16.10.2018

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

τοστ με αυγό

Τα τοστ με αυγό έχουν γίνει ένα από τα βασικότερα trends στη διατροφή τα τελευταία χρόνια και όχι άδικα. Αποτελούν έναν από τους πιο θρεπτικούς τρόπους για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, αφού σού χαρίζουν τις πρωτεΐνες του αυγού, αλλά και τους -απαραίτητους για ενέργεια – υδατάνθρακες για ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

Δες επίσης: Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Φυσικά, για ένα ακόμα πιο υγιεινό  αποτέλεσμα, φρόντισε να προσθέσεις και έξτρα φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά, προσθέτοντας πουρέδες από λαχανικά. Παρακάτω θα βρεις 5 τέλειες ιδέες για να ολοκληρώσεις το γευστικό και υγιεινό πιάτο

Τοστ με αυγό: 5 διαφορετικοί πουρέδες λαχανικών για τέλειο και υγιεινό αποτέλεσμα:

1. Αυγό με πουρέ κίτρινης κολοκύθας

Ο πουρές κίτρινης κολοκύθας θα ολοκληρώσει τέλεια ένα τοστ με αυγό, ενώ παράλληλα, είναι η κατάλληλη εποχή για αυτό το λαχανικό (δες εδώ, αναλυτικά, τη δική μας συνταγή).

View this post on Instagram

Back in the kitchen and it feels SO good! Life is full of surprises and every moment has the potential to turn into something beautiful. I missed my flight, the last to SF, but wound up making my way to San Diego for an unexpected 36 hours with Alex❤️ You KNOW I went hard with my toast to celebrate. Here’s the recipe: Savory Toast 2 ways: Toast 1 – 1 slice @mikeys paleo bread – 1/2 cup roasted kabocha squash (I roast at 400*F with olive oil, salt, and pepper) – 1/2 tsp miso paste – 1 sunny side up @vitalfarms egg – sliced sage leaf – pepper Toast 2 – 1 slice paleo bread – 1/2 tsp miso paste, spread on toasted bread – 1 large handful halved cherry tomatoes, sautéed in salt, pepper, and a dash of olive oil.

A post shared by Copinaco | by Carolyn (@copinaco) on

2. Αυγό με λιωμένο αβοκάντο  + λεμόνι + μαύρο πιπέρι 

Μια από τις κλασικότερες επιλογές που βλέπουμε συνέχεια και στα social media των nutrition bloggers είναι το τοστ με αυγό και αβοκάντο. Για έξτρα γεύση πρόσθεσε πιπέρι και λεμόνι. (πώς θα φτιάξεις γκουακαμόλε; Δες τη συνταγή)

Δες επίσης: Σπόροι στη διατροφή: Τα οφέλη τους και πώς να τους τρώμε σωστά!

3. Αυγά με kale pesto  + φέτες αβοκάντο 

Το kale είναι μια από τις καλύτερες επιλογές λαχανικών και για τον λόγο αυτό έχει έρθει για τα καλά στο διατροφικό προσκήνιο τα τελευταία χρόνια. Φτιάξε την εύκολη συνταγή για kale pesto φτιάχνουμε εμείς στο SHAPE.

4. Αυγό με χούμους + φέτες αγγουριού + μαύρο σουσάμι

Συνδύασε τα αυγά με το χούμους και δώσε μια δροσιστική νότα για να ολοκληρώσεις το γεύμα σου με φέτες αγγουριού. (Αυτή είναι η αγαπημένη μας συνταγή για χούμους και σάλτσες!

5. Αυγό με πουρέ από κουνουπίδι 

Ο πουρές από κουνουπίδι είναι μια από τις πιο εύκολες συνταγές, αφού το μόνο που χρειάζεται είναι να βράσεις και να πολτοποιήσεις το λαχανικό μαζί με μυρωδικά όπως θυμάρι και πιπέρι και αλάτι. Έχε το στο ψυγείο σου και ολοκλήρωσε πανεύκολα το τοστ σου. Το κουνουπίδι είναι ένα από τα πιο πλούσια σε θρεπτικά συστατικά λαχανικό και ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.