Ποιες είναι οι top τροφές για επίπεδη κοιλιά και πόσες ώρες ύπνου μειώνουν το κοιλιακό λίπος;

Εσύ πόσες ώρες κοιμάσαι για επίπεδη κοιλιά; Μάθε και τις τροφές που χρειάζεσαι για φλατ στομάχι.

11.01.2018

Χάσε κιλά από την κοιλιά με 6 με 7 ώρες ύπνου κάθε βράδυ!

Ναι, αυτές οι ώρες ύπνου μπορεί να σε βοηθήσουν να μην πάρεις επιπλέον βάρος γύρω από τη μέση σου, σύμφωνα με μελέτη στο Sleep. Οι άνθρωποι που κοιμόνταν κάτω από 5 ή πάνω από 8 ώρες τη μέρα είχαν μεγαλύτερες ποσότητες κοιλιακού λίπους (καθώς και αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2).

Τα πράγματα όμως είναι χειρότερα για εκείνους που κοιμούνται τις λιγότερες ώρες: Σε περίοδο 5 ετών η περίμετρος της κοιλιάς τους έχει σχεδόν διπλάσια αύξηση συγκριτικά με όσους παρακοιμούνται.

Oι top τροφές για επίπεδη κοιλιά

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece