Σπιτικές φρυγανιές με chia και λιναρόσπορο χωρίς γλουτένη από τη διατροφολόγο δρ Ελένη Παπαγιαννίδου

Φτιάξε φρυγανιές chia με λιναρόσπορο σύμφωνα με την κετογονική δίαιτα.

01.11.2018

εχεις διαβασει

Για 16 φρυγανιές

Υλικά

  • 1 φλ. κοπανισμένος ξανθός λιναρόσπορος
  • 1/4 φλ. σπόροι chia
  • 1/8 κ.γ. θαλασσινό αλάτι
  • 1 φλ. νερό

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Φτιάξε ψωμί λιναρόσπορου χωρίς αλεύρι με τη συνταγή της διατροφολόγου

Εκτέλεση

Προθέρμανε το φούρνο στους 180°C. Σε ένα μπολ ρίξε τα στερεά υλικά, ανακάτεψέ τα, πρόσθεσε το νερό και ανακάτεψε ξανά. Άφησε για 10 λεπτά τη ζύμη να σταθεί για να σφίξει. Άπλωσε ομοιόμορφα τη ζύμη σε ένα ορθογώνιο ταψί στρωμένο με λαδόκολλα την οποία έχεις λαδώσει καλά. Χάραξε με ένα κοφτερό μαχαίρι τη ζύμη σε 16 κομμάτια και
ψήσε για 30-35 λεπτά.

The Mamagers Update:

Social media – πώς να γίνουμε ευτυχισμένοι όταν η ζωή των άλλων δείχνει τόσο τέλεια

Μια νέα μητέρα χρειάζεται 6 μήνες για να συνηθίσει τον καινούριο της ρόλο

Βασικά χαρακτηριστικά ενός μοντεσσοριανού προγράμματος για παιδιά 3 έως 6 ετών

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece