Τα δοκιμάσαμε: Ζύμη πίτσας από κουνουπίδι, light σουφλέ ή πατατάκια και άλλες ιδέες για να τα κάνεις όλα υγεινά!

Φτιάξε τα αγαπημένα σου πιάτα, dressings και σνακ στην σούπερ υγιεινή εκδοχή τους με έξυπνα mix&match.

01.01.2019

εχεις διαβασει

Στο Shape θεωρούμε ιεροσυλία τη στέρηση. Να αποφεύγεις τα αγαπημένα σου φαγητά στο όνομα της υγείας. Καταθλιπτικό, λάθος και αχρείαστο.

Γι’ αυτό συμβουλευτήκαμε επαγγελματίες της μαγειρικής και διατροφής, για να δώσουμε την καλύτερη εκδοχή κάθε πιάτου- είτε με λιγότερες θερμίδες, είτε με περισσότερα θρεπτικά συστατικά, είτε με λιγότερα σάκχαρα, λιπαρά και υδατάνθρακες- ή όλα τα παραπάνω μαζί.

Επειδή εμείς δεν θα θέλαμε να ζούμε σε έναν κόσμο χωρίς ζυμαρικά ή γλυκά.

Dressing για σαλάτα του καίσαρα

Αντί για το κλασικό dressing, ο σεφ Doug Psaltis από το RPM Italian στο Σικάγο
αναμειγνύει 1 φλιτζάνι πλήρες στραγγιστό γιαούρτι, 5 ψημένες σκελίδες σκόρδο,
1 κ.σ. μουστάρδα Dijon, 1/4 του φλιτζανιού τριμμένη παρμεζάνα, 1/4 του φλιτζανιού χυμό λεμονιού, 1 κ.γ. σάλτσα Worcestershire, 2 ψιλοκομμένες αντζούγιες, 1 κ.σ. ξίδι από κόκκινο κρασί, αλάτι και πιπεριά, για μια κρεμώδη και χωρίς ενοχές εκδοχή!

Το κλασικό dressing της σαλάτας του Καίσαρα μπορεί να είναι μια μυστική θερμιδική «βόμβα».

sinedrio-diatrofis

Τα καλύτερα pancakes για το πρωινό και για paleo δίαιτα

Φτιάξε το μείγμα για αυτές τις αμερικανικού τύπου τηγανίτες αναμειγνύοντας 2 χτυπημένα αβγά, μία λιωμένη μπανάνα, 1/2 κ.γ. μπέικιν πάουντερ και μία πρέζα κανέλα. Ψήσ’ τες σε καυτό τηγάνι με λίγο λάδι καρύδας για 1 λεπτό από την κάθε πλευρά και σέρβιρέ τες με φρούτα, ξηρούς καρπούς και μέλι. 

Καθώς δεν έχουν αλεύρι ή γαλακτοκομικά, αυτές οι τηγανίτες προτείνονται σε όσες ακολουθούν την paleo diet.

Πιο υγιεινές κοτομπουκιές

Δε χρειάζεσαι τριμμένη φρυγανιά και πολύ λάδι για να απολαύσεις τραγανά φιλέτα κοτόπουλου. Ο σεφ Bill Dorrler από το Osteria Morini στη Νέα Υόρκη ψήνει 1 φλιτζάνι σιτάρι ή κινόα για κάθε στήθος κοτόπουλου σε στεγνό τηγάνι και μετά τα αλέθει μαζί με ψίχουλα ψωμιού. Περνάει τα φιλέτα από αβγό, τα πανάρει με αυτό το μείγμα και τα ψήνει αντί να τα τηγανίζει.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece