Πώς τρώμε το κουλούρι Θεσσαλονίκης στo Shape; Γεμιστό με σύκο/ αβοκάντο/ μαρμελάδα και άλλες ιδέες για να «κλέψεις»!

Οι 6 αγαπημένοι μας συνδυασμοί για να φτιάξεις μόνη σου από τις συντάκτριες του SHAPE

11.09.2018

εχεις διαβασει

Κουλούρι Θεσσαλονίκης γεμιστό

Μια από τις πιο κλασικές επιλογές πρωινού για τη χώρα μας είναι το κουλούρι Θεσσαλονίκης. Πράγματι, το παραδοσιακό αυτό κουλούρι είναι μια από τις καλές επιλογές για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, καθώς έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία και τον οργανισμό σου.

Δες επίσης: Pancakes με τσάι matcha: Η τέλεια συνταγή για το πρωινό σου

Οι υδατάνθρακες που περιέχει, παρέχουν στον οργανισμό σου την απαιτούμενη ποσότητα που χρειάζεται για να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα και να νιώσεις την αίσθηση κορεσμού για ώρες. Επιπλέον, σου χαρίζει μικρές ποσότητες πολύτιμων μετάλλων και ιχνοστοιχείων, ενώ (όταν παρασκευάζεται με αλεύρι ολικής άλεσης) αποτελεί και μια καλή πηγή φυτικών ινών.

Η προσθήκη του σουσαμιού ανεβάζει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα της θρεπτικής του αξίας, και το κάνει πλούσιο σε απαραίτητα αμινοξέα, καλά λιπαρά, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, μαγνήσιο.

Δες επίσης: 10 ιδέες για να τρως τα μήλα σε σνακ, γλυκό και φαγητό!

Για ένα πιο πλήρες πρωινό, καλό είναι να συνδυάσεις τους υδατάνθρακες του κουλουριού με φυτικές ίνες και καλά λιπαρά. Στην παρακάτω φωτογραφία θα βρεις 6 νέους συνδυασμούς για να φτιάξεις μόνη σου, στο σπίτι σου, τα κουλούρια Θεσσαλονίκης πανεύκολα.

6 νέοι συνδυασμοί για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με κουλούρι Θεσσαλονίκης γεμιστό από τις Shape Editors:

Με αγγούρι, κόλιανδρο και τυρί κρέμα: «Πρόσθεσε και λίγες νιφάδες χοντροκομμένο αλάτι και μόλις έφτιαξες το πιο γευστικό και χορταστικό σνακ»_ Βίκυ Πασχάλη

Με αγγούρι, ντομάτα και κατίκι: «Είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός» _Σοφία Μάργαρη

Με σπιτική μαρμελάδα και γιαούρτι: «Μου αρέσει να ξεκινάω τη μέρα με γλυκιές γεύσεις» _Νάνσυ Βλοντάκη

Με χούμους, ρεβίθια και φασόλια: «Αν βάλεις και σαλάτα στη μέση, μπορείς να το  κάνεις και κυρίως γεύμα – εξαιρετικά θρεπτικό και χορταστικό» _Ελένη Δασκαλάκη

Με ταχίνι και σύκα: «Βρίσκεις ακόμα φρέσκα σύκα, αλλά και το χειμώνα μπορείς να το απολαύσεις με αποξηραμένα, είναι εξίσου γευστικό» _Κωνσταντίνα Μερκούρη

Με αβοκάντο, τυρί κρέμα και ηλιόσπορους: «Ό,τι πρέπει και για σνακ μετά τη γυμναστική» _Ευμορφία Σαββαΐδη

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

5 λόγοι να φας κολοκύθα ΤΩΡΑ (ναι, ξεκινάει η εποχή της!)

5 λόγοι που η κολοκύθα είναι ένα πολύ θρεπτικό λαχανικό με λίγες θερμίδες

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

#shapegreece