Πώς τρώμε το κουλούρι Θεσσαλονίκης στo Shape; Γεμιστό με σύκο/ αβοκάντο/ μαρμελάδα και άλλες ιδέες

Οι 6 αγαπημένοι μας συνδυασμοί από τις συντάκτριες του SHAPE

12.02.2020

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Κουλούρι Θεσσαλονίκης γεμιστό

Μια από τις πιο κλασικές επιλογές πρωινού για τη χώρα μας είναι το κουλούρι Θεσσαλονίκης. Πράγματι, το παραδοσιακό αυτό κουλούρι είναι μια από τις καλές επιλογές για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, καθώς έχει πολλαπλά οφέλη για την υγεία και τον οργανισμό σου.

Διάβασε επίσης: Pancakes με τσάι matcha: Η τέλεια συνταγή για το πρωινό σου

Οι υδατάνθρακες που περιέχει, παρέχουν στον οργανισμό σου την απαιτούμενη ποσότητα που χρειάζεται για να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα και να νιώσεις την αίσθηση κορεσμού για ώρες. Επιπλέον, σου χαρίζει μικρές ποσότητες πολύτιμων μετάλλων και ιχνοστοιχείων, ενώ (όταν παρασκευάζεται με αλεύρι ολικής άλεσης) αποτελεί και μια καλή πηγή φυτικών ινών.

Η προσθήκη του σουσαμιού ανεβάζει ακόμα περισσότερο τα επίπεδα της θρεπτικής του αξίας, και το κάνει πλούσιο σε απαραίτητα αμινοξέα, καλά λιπαρά, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, μαγνήσιο.

Διάβασε επίσης: 10 ιδέες για να τρως τα μήλα σε σνακ, γλυκό και φαγητό!

Για ένα πιο πλήρες πρωινό, καλό είναι να συνδυάσεις τους υδατάνθρακες του κουλουριού με φυτικές ίνες και καλά λιπαρά. Στην παρακάτω φωτογραφία θα βρεις 6 νέους συνδυασμούς για να φτιάξεις μόνη σου, στο σπίτι σου, τα κουλούρια Θεσσαλονίκης πανεύκολα.

Πώς τρώμε το κουλούρι Θεσσαλονίκης στo Shape; Γεμιστό με σύκο/ αβοκάντο/ μαρμελάδα και άλλες ιδέες

6 νέοι συνδυασμοί για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με κουλούρι Θεσσαλονίκης γεμιστό από τις Shape editors:

Με αγγούρι, κόλιανδρο και τυρί κρέμα: «Πρόσθεσε και λίγες νιφάδες χοντροκομμένο αλάτι και μόλις έφτιαξες το πιο γευστικό και χορταστικό σνακ»_ Ελένη Δασκαλάκη

Με αγγούρι, ντομάτα και κατίκι: «Είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός» _Λήδα Κοτταροπούλου

Με σπιτική μαρμελάδα και γιαούρτι: «Μου αρέσει να ξεκινάω τη μέρα με γλυκιές γεύσεις» _Νάνσυ Βλοντάκη

Με χούμους, ρεβίθια και φασόλια: «Αν βάλεις και σαλάτα στη μέση, μπορείς να το  κάνεις και κυρίως γεύμα – εξαιρετικά θρεπτικό και χορταστικό» _Ευμορφία Σαββαΐδη

Με ταχίνι και σύκα: «Βρίσκεις ακόμα φρέσκα σύκα, αλλά και το χειμώνα μπορείς να το απολαύσεις με αποξηραμένα, είναι εξίσου γευστικό» _Κωνσταντίνα Μερκούρη

Με αβοκάντο, τυρί κρέμα και ηλιόσπορους: «Ό,τι πρέπει και για σνακ μετά τη γυμναστική» _Ευμορφία Σαββαΐδη

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece