Πώς να φτιάξω τσιπς γλυκοπατάτας; Δες την εύκολη συνταγή για ένα υγιεινό σνακ

Η γλυκοπατάτα είναι ένα εξαιρετικό λαχανικό, πλούσιo σε φυτικές ίνες, κάλιο, ασβέστιο, βιταμίνες Α και C.

22.08.2019

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Πώς να φτιάξω τσιπς γλυκοπατάτας

Η γλυκοπατάτα είναι, αναμφίβολα, μια από τις καλύτερες επιλογές για να φτιάξεις σπιτικά και άκρως υγιεινά τσιπς λαχανικών. Με τα τσιπς αυτά θα καταναλώσεις λίγες θερμίδες αλλά και θα απορροφήσεις πολλά θρεπτικά συστατικά. Ειδικά το συγκεκριμένο λαχανικό είναι πλούσιo σε φυτικές ίνες, κάλιο, ασβέστιο, βιταμίνες Α και C. Πώς να φτιάξω τσιπς γλυκοπατάτας; Παρακάτω θα βρεις την εύκολη και πολύ νόστιμη συνταγή.

Διάβασε επίσης: 4 διαφορετικοί συνδυασμοί για να απολαύσεις το τοστ με χούμους 

Πώς να φτιάξω τσιπς γλυκοπατάτας;

Υλικά

  • 2 γλυκοπατάτες
  • 1 ½ κ.σ. κορν φλάουρ
  • Ελαιόλαδο
  • Πάπρικα γλυκιά
  • Θυμάρι
  • Αλάτι

Εκτέλεση

  1. Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 200°C. Καλύπτουμε μια σχάρα ή μια λαμαρίνα φούρνου με αντικολλητικό χαρτί.
  2. Ανακατεύουμε σε ένα μπολάκι την πάπρικα, το αλάτι, το θυμάρι και 1/2 κ.γ. από το κορν φλάουρ.
  3. Πλένουμε καλά τις γλυκοπατάτες και τις κόβουμε σε πολύ λεπτές φέτες.
  4.  Βάζουμε τις κομμένες φέτες σε ένα μπολ με ζεστό νερό μαζί με το υπόλοιπο κορν φλάουρ και τις μουλιάζουμε για 15 λεπτά.
  5. Βγάζουμε τις φέτες από το νερό και τις στεγνώνουμε πολύ καλά με χαρτί κουζίνας. Στη συνέχεια τις απλώνουμε στη σχάρα ή στη λαμαρίνα, τις αλείφουμε με λίγο ελαιόλαδο
    και τις πασπαλίζουμε με τα
    καρυκεύματα.
  6. Ψήνουμε για περίπου 20-30 λεπτά ελέγχοντάς τες πού και πού μην καούν.

Διάβασε επίσης: Πώς θα φτιάξεις μόνη σου σπιτικά kale τσιπς με «τυρί»

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece