Πώς θα φτιάξεις υγιεινά Buddha Bowls και οι 5 συνταγές μας!

Μιλάμε για μια πολύ ισχυρή τάση στη διατροφή τα Buddha Bowls, το σύγχρονο Shapetaperaki και δείχνουμε πώς θα φτιάξεις ώστε να είναι θρεπτικά και υγιεινά.

07.11.2018

εχεις διαβασει

Πόση πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λιπαρά πρέπει να προσλαμβάνω

Μαζί την Κλειώ Χούπη, κλινικό διαιτολόγο-διατροφολόγο με μεταπτυχιακό στην παθολογία της Κύησης και την Αλεξάνδρα Γιατροπούλου υπεύθυνη του salad bar Holy Greens Athens, θα δείξουμε 5 συνταγές με σαλάτες.

  • Τι είναι τα Buddha Bowls;
  • Σε τι διαφέρουν από τις σαλάτες;

5 σαλάτες Buddha Bowls για το γραφείο

1. Σαλάτα με κοτόπουλο, μαύρο ρύζι, κόκκινο κρεμμύδι τουρσί, grana padano, μπέικον γαλοπούλας, ντοματίνια, καρύδια & σάλτσα Caesar
2. Σαλάτα με κοτόπουλο, κόκκινη quinoa, πεπόνι, κρέμα λεμόνι, αρακά, κουνουπίδι ατμού, κόκκινο κρεμμύδι τουρσί, φρέσκια μέντα & σάλτσα από βασιλικό & λεμόνι
3. Σαλάτα με μοσχάρι, glass noodles, μπρόκολο, ψιλοκομμένο κόκκινο λάχανο, αγγούρι, ρόδι, καβουρδισμένο καρύδι & σάλτσα από κόλιανδρο, ginger & habanero
4. Σαλάτα με κόκκινη quinoa, χούμους παντζάρι, αβοκάντο, καρότο τουρσί με ginger, μπρόκολο, αγγούρι, κολοκύθα – ηλιόσπορους & σάλτσα από βασιλικό & λεμόνι
5. Σαλάτα με καπνιστό σολομό, μαύρο ρύζι, αβοκάντο, kale, καρότο τουρσί με ginger, αγγούρι, μαϊντανό, κολοκύθα – ηλιόσπορους & σάλτσα από βασιλικό & λεμόνι.

Δεςς το βίντεο:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

τροφές χωρίς λιπαρά
Τροφές χωρίς λιπαρά, λακτόζη, γλουτένη, ζάχαρη: Ποιες μας αφορούν πραγματικά;

Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει πραγματικά να ακολουθείς αυτούς τους περιορισμούς;

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

#shapegreece