Πώς θα φτιάξεις υγιεινά Buddha Bowls και οι 5 συνταγές μας!

Μιλάμε για μια πολύ ισχυρή τάση στη διατροφή τα Buddha Bowls, το σύγχρονο Shapetaperaki και δείχνουμε πώς θα φτιάξεις ώστε να είναι θρεπτικά και υγιεινά.

07.11.2018

εχεις διαβασει

Πόση πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λιπαρά πρέπει να προσλαμβάνω

Μαζί την Κλειώ Χούπη, κλινικό διαιτολόγο-διατροφολόγο με μεταπτυχιακό στην παθολογία της Κύησης και την Αλεξάνδρα Γιατροπούλου υπεύθυνη του salad bar Holy Greens Athens, θα δείξουμε 5 συνταγές με σαλάτες.

  • Τι είναι τα Buddha Bowls;
  • Σε τι διαφέρουν από τις σαλάτες;

5 σαλάτες Buddha Bowls για το γραφείο

1. Σαλάτα με κοτόπουλο, μαύρο ρύζι, κόκκινο κρεμμύδι τουρσί, grana padano, μπέικον γαλοπούλας, ντοματίνια, καρύδια & σάλτσα Caesar
2. Σαλάτα με κοτόπουλο, κόκκινη quinoa, πεπόνι, κρέμα λεμόνι, αρακά, κουνουπίδι ατμού, κόκκινο κρεμμύδι τουρσί, φρέσκια μέντα & σάλτσα από βασιλικό & λεμόνι
3. Σαλάτα με μοσχάρι, glass noodles, μπρόκολο, ψιλοκομμένο κόκκινο λάχανο, αγγούρι, ρόδι, καβουρδισμένο καρύδι & σάλτσα από κόλιανδρο, ginger & habanero
4. Σαλάτα με κόκκινη quinoa, χούμους παντζάρι, αβοκάντο, καρότο τουρσί με ginger, μπρόκολο, αγγούρι, κολοκύθα – ηλιόσπορους & σάλτσα από βασιλικό & λεμόνι
5. Σαλάτα με καπνιστό σολομό, μαύρο ρύζι, αβοκάντο, kale, καρότο τουρσί με ginger, αγγούρι, μαϊντανό, κολοκύθα – ηλιόσπορους & σάλτσα από βασιλικό & λεμόνι.

Δεςς το βίντεο:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece