Σπόροι chia σε πουτίγκα σοκολάτας για γλυκιά και light συνταγή

Οι σπόροι chia σε βοηθούν να δημιουργήσεις το πιο υπέροχο γλυκό: πουτίγκα σοκολάτας. Οι θερμίδες είναι λίγες, η απόλαυση μεγάλη!

03.03.2015

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Σπόροι chia σε πουτίγκα σοκολάτας για γλυκιά και light συνταγή

Τις θαυματουργές ιδιότητες που έχουν οι σπόροι chia  τις γνωρίζεις. Το να διαχειριστείς τους σπόρους στην καθημερινή σου διατροφή ίσως σου φαίνεται πιο δύσκολο.
Όχι πια! Οι σπόροι chia μπορούν να έχουν θέση στη διατροφή σου και μάλιστα και μέσα στα γλυκά σου. Ιδού μια υπέροχη πουτίγκα σοκολάτας με σπόρους chia.

chia

Υλικά:

1 1/4 κούπα άγλυκο γάλα αμυγδάλου
1/4 κούπας σπόροι chia
3 κουταλιές σκόνη κακάο
μια πρέζα αλάτι
1 κουταλιά οργανικό νέκταρ αγαύης
μερικά μούρα για το γαρνίρισμα

Εκτέλεση:

Μετράς όλα τα υλικά και τα τοποθετείς σε μπλέντερ. Χτυπάς στο μπλέντερ μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα, ειδικά η σκόνη κακάο. Τοποθετείς το μείγμα σε μπολάκι κι από εκεί στο ψυγείο για 4 έως 6 ώρες μέχρι να λάβει αυτό τη μορφή πουτίγκας. Σερβίρεις με μερικά μούρα.

Μην ξεχνάς: Σπόροι chia Απορροφούν 5 φορές το βάρος τους σε νερό, οπότε θα νιώσεις χορτασμένη γρήγορα. Οι σπόροι Chia αποτελούν την πλουσιότερη φυτική πηγή λιπαρών οξέων ωμέγα 3 και περιέχουν φυσικά αντιοξειδωτικά. Η σταθερότητα των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων στους σπόρους Chia είναι το αποτέλεσμα των φυσικών αντιοξειδωτικών που περιέχουν. Τα φυσικά αντιοξειδωτικά των σπόρων chia, τους δίνουν ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων πηγών ωμέγα 3 λιπαρών οξέων.
Θρεπτική αξία ανά μερίδα: 113,7 θερμίδες, 10 γραμμ. Λιπαρά, 7,9 γραμμ. κεκορεσμένα λίπη, 12,5 γραμμ. Υδατάνθρακες, 4,5 γραμμ. Πρωτεΐνες, 9,7 γραμμ. φυτικές ίνες

Πηγή: Pinterest

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece