Πόσα αυγά να δίνω στο παιδί την εβδομάδα;

Μέχρι σήμερα οι συνήθεις συστάσεις των παιδιάτρων ήταν 1 αυγό κάθε 2-3 ημέρες. Σύμφωνα όμως με πρόσφατες έρευνες, τα παιδιά μπορούν να καταναλώνουν ακόμη και 1 αυγό την ημέρα.

25.09.2018

εχεις διαβασει

Πόσα αυγά να δίνω στο παιδί την εβδομάδα;

Το κύριο χαρακτηριστικό του αυγού είναι η περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. Επιπλέον, το αυγό είναι μία καλή πηγή σεληνίου, ιωδίου και βιταμίνης Β2 (ριβοφλαβίνης). Επίσης, περιέχει σίδηρο, μολυβδένιο, βιταμίνη Β12, παντοθενικό οξύ και βιταμίνη D. Άρα, θεωρητικά, είναι μια εξαιρετική και πλήρης τροφή για το διαιτολόγιο του παιδιού.

Ποια είναι η «σωστή» ποσότητα;

Οι παιδίατροι συνιστούν τα παιδιά να τρώνε 4-5 αυγά την εβδομάδα, δεδομένου ότι πλέον προσλαμβάνουν πρωτεΐνες και μέσω άλλων τροφών, όπως το κρέας και τα πουλερικά, οπότε η καθημερινή πρόσληψη αυγών δεν κρίνεται απαραίτητη.
Ο κρόκος του αυγού εισάγεται στη διατροφή του βρέφους μετά τον 8o-9o μήνα. Πρέπει, όμως, να είναι σφιχτά βρασμένος για την αποφυγή της μόλυνσης με το μικρόβιο της σαλμονέλας. Μετά τον πρώτο χρόνο, προστίθεται και το ασπράδι στη διατροφή του παιδιού.

The Mamagers Update:

7 λόγοι που θηλάζω (ακόμα) το μεγαλύτερο παιδί μου

Ένας παιδίατρος συνταγογραφεί το παιχνίδι σαν φάρμακο – πού φτάσαμε…

«Έχεις δίκιο μαμά, ένα γλυκό αρκεί». Μήπως περιμένετε να σας πει αυτό ένα 3χρονο;

Το ασπράδι προστίθεται αργότερα, επειδή οι πρωτεΐνες του ενοχοποιούνται για την πρόκληση αλλεργιών. Επιπλέον, σε περίπτωση που ένα παιδί έχει οικογενειακό ιστορικό αλλεργιών ή παρουσιάζει ατοπική δερματίτιδα, τότε ολόκληρο το αυγό (κρόκος και ασπράδι) προστίθεται στη διατροφή του μετά τον πρώτο χρόνο.

 

Πόσα αυγά να δίνω στο παιδί την εβδομάδα;

 

Αποτελεί το «ιδανικό» πρωινό

Ομάδα Αμερικανών ερευνητών αποκάλυψε πως τα αυγά είναι το πιο ολοκληρωμένο πρωινό που μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά. Η έρευνα έγινε από το πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια και μελέτησε προσεκτικά 40 παιδιά στα οποία και έδωσε για 3 εβδομάδες τρία διαφορετικά πρωινά: ένα με αυγά, ένα με δημητριακά και ένα με βρώμη.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι ερευνητές ρωτούσαν τα παιδιά αν πεινούσαν και πόσο φαγητό θα κατανάλωναν εκείνη τη στιγμή, με σκοπό να καταλάβουν κατά πόσο νιώθουν χορτάτα ή όχι. Στο τέλος των 3 εβδομάδων, οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα πως τα παιδιά που έτρωγαν αυγά στο πρωινό τους, ήταν πιο χορτάτα μέσα στην ημέρα και στη συνέχεια κατανάλωναν περίπου 70 θερμίδες λιγότερες από το κανονικό. Δηλαδή, όχι μια αμελητέα ποσότητα που μπορεί με καθημερινή κατανάλωση να οδηγήσει ένα παιδί στην παχυσαρκία.

Τι να προσέξεις;

Προσοχή πρέπει να δοθεί στα υπέρβαρα και παχύσαρκα παιδιά, διότι η καθημερινή κατανάλωση αυγού είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει το λιπιδαιμικό τους προφίλ ανεβάζοντας την τιμή της χοληστερόλης στο αίμα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Shape Mama

Best of network

#shapegreece