Happy Baby: Η άσκηση γιόγκα που ανακουφίζει από αέρια και κολικό

Αν υποφέρεις από πεπτικά προβλήματα, αέρια, φούσκωμα και κολικούς, αυτή η στάση γιόγκα θα σε βοηθήσει.

γυναίκα κάνει τη στάση γιόγκα Happy Baby istock

Η στάση Happy Baby ή χαρούμενο μωρό, γνωστή και ως Ananda Balasana στα σανσκριτικά, είναι μια δημοφιλής στάση γιόγκα που προσφέρει μια πληθώρα οφελών για το σώμα και το μυαλό σου. Είναι ήπια και χαλαρωτική, που μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τα αέρια, τον κολικό και τη δυσκοιλιότητ

15 διαφορετικοί τύποι γιόγκα | Βρες αυτόν που σου ταιριάζει!

Τι είναι ο κολικός του εντέρου;

Ο κολικός εντέρου στους ενήλικες, είναι ένας έντονος, συχνά σπασμωδικός πόνος στην κοιλιά που προέρχεται από το παχύ έντερο ή άλλα μέρη του πεπτικού σωλήνα. Μπορεί να συνοδεύεται από διάφορα άλλα συμπτώματα, όπως φούσκωμα, διάρροια, ναυτία, εμετός.

Ο κολικός μπορεί να προκληθεί από διάφορους παράγοντες, όπως σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, δυσπεψία, φλεγμονώδεις νόσοι του εντέρου, λοιμώξεις, φάρμακα, όπως τα αντιβιοτικά ή τα παυσίπονα, άγχος και στρες: Η ψυχική ένταση μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος και να πυροδοτήσει κολικούς.

Χαρούμενο μωρό: τα οφέλη της

γιόγκα
istock

Ας δούμε μερικά από τα πιο σημαντικά οφέλη:

  • Βελτιώνει την πέψη: Η ήπια συμπίεση που ασκείται στην κοιλιά κατά τη διάρκεια της στάσης βοηθά στην τόνωση των πεπτικών οργάνων, βελτιώνοντας την πέψη και ανακουφίζοντας από δυσπεψία, φούσκωμα και αέρια.
  • Απομακρύνει το στρες: Η στάση Happy Baby προάγει τη χαλάρωση, απελευθερώνοντας την ένταση από τους μυς και το μυαλό. Η απαλή διάταση της πλάτης και των ισχίων, σε συνδυασμό με την βαθιά αναπνοή, ηρεμεί το νευρικό σύστημα και διώχνει το άγχος.
  • Ανακουφίζει από τον πόνο στην πλάτη: Η στάση τεντώνει απαλά τους μυς της πλάτης, ιδιαίτερα τους καμπτήρες του ισχίου και τους οπίσθιους μηριαίους, απελευθερώνοντας την ένταση και μειώνοντας τον πόνο στην πλάτη.
  • Αυξάνει την ευλυγισία: Η Happy Baby βοηθά στην αύξηση του εύρους κίνησης στους γοφούς, τα ισχία και τους μηρούς, βελτιώνοντας συνολικά την ευλυγισία του σώματος.
  • Βελτιώνει τη διάθεση: Μπορεί να τονώσει τη διάθεση και να καταπολεμήσει το άγχος, καθώς η ήπια διάταση και η βαθιά αναπνοή απελευθερώνουν ενδορφίνες, οι οποίες έχουν αγχολυτικές και αντικαταθλιπτικές ιδιότητες.
  • Ενισχύει τους μυς: Δυναμώνει τους μυς του πυρήνα, των ποδιών και των ισχίων, βελτιώνοντας συνολικά τη μυϊκή δύναμη και την αντοχή.
  • Προάγει την ξεκούραση: Μπορεί να βοηθήσει στην προετοιμασία του σώματος για ύπνο, χαλαρώνοντας τους μύες και το μυαλό, μειώνοντας το άγχος και προάγοντας την ηρεμία.
  • Είναι ασφαλής για όλους: Είναι κατάλληλη για άτομα όλων των ηλικιών και επιπέδων φυσικής κατάστασης. Μπορεί να τροποποιηθεί εύκολα για να ταιριάζει σε ατομικές ανάγκες και περιορισμούς.

Χαρούμενο μωρό: Τι γυμνάζει και πώς να την κάνεις

Ποιοι μυς γυμνάζει: 

  • Καμπτήρες του ισχίου. Αυτή η στάση γιόγκα ενισχύει και τεντώνει τους καμπτήρες του ισχίου, που είναι μια ομάδα μυών που βρίσκεται ακριβώς κοντά στα οστά του ισχίου.
  • Προσαγωγοί. Διατείνονται οι εσωτερικοί μύες του μηρού.
  • Πυρήνας. Το Happy Baby δουλεύει τους κοιλιακούς και την πλάτη και η θέση επιτρέπει στη σπονδυλική σου στήλη να χαλαρώσει, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του πόνου στη μέση.
  • Ιγνυακοί τένοντες. Αυτή η μυϊκή ομάδα στο πίσω μέρος των ποδιών σας μπορεί να σφίξει και να προκαλέσει πόνο εάν κάνεις καθιστική εργασία. 
  • Χέρια και ώμους. Το να κρατάς τα πόδια σου σε αυτή τη στάση απαιτεί δύναμη στο πάνω μέρος του σώματος. Εκτός από το να τονώνεις τα χέρια και τους ώμους σου, κάνει επίσης και καλή διάταση.

 

Πώς να την κάνεις

  • Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατά σου λυγισμένα και τα πέλματα στο πάτωμα.
  • Φέρε τα γόνατά σου προς το στήθος και πιάσε τα εξωτερικά μέρη των μηρών σου με τα χέρια σου.
  • Τράβηξε απαλά τα γόνατά σου προς το στήθος σου, έως ότου νιώσεις ένα απαλό τέντωμα στην πλάτη και τους γοφούς.
  • Χαλάρωσε το κεφάλι και το λαιμό σου και πάρε βαθιές και αργές αναπνοές.
  • Κράτησε τη στάση για 30 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό.

Μπορείς να την κάνεις όσες φορές θέλεις κάθε μέρα. Είναι μια ασφαλής και αποτελεσματική στάση για άτομα όλων των ηλικιών και επιπέδων φυσικής κατάστασης.

Εάν έχεις οποιονδήποτε πόνο ή δυσφορία κατά τη διάρκεια της στάσης, σταμάτα αμέσως και συμβουλεύσου ένα γιατρό. 

Τι είναι η γιόγκα γονιμότητας; Έχει αποτέλεσμα; Η εκπαιδεύτρια της fertility yoga Rosanna Kalliabetsos μιλά αποκλειστικά στο Shape.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i