5 τρόποι να παραμείνεις ασφαλής όταν τρέχεις μόνη σου (αυτά που κάνει και η fitness editor)

Η προετοιμασία μου για το Spetses Mini Marathon με έκανε να σκεφτώ και αυτό το κομμάτι της προπόνησής μου – ίσως το σημαντικότερο: την ασφάλεια στο τρέξιμο.

10.10.2018

εχεις διαβασει

Μετά την ολοκλήρωση του Spetses Mini Marathon και τρέχοντας τα πρώτα μου, επίσημα 5 χιλιόμετρα με προετοιμασία, το τρέξιμο έγινε η νέα μου αγαπημένη δραστηριότητα. Βγαίνοντας, όμως, στο κοντινότερο άλσος της γειτονιάς μου, συνειδητοποίησα πως είχα στο μυαλό μου πράγματα που δεν περίμενα και που είχαν όλα να κάνουν με την ασφάλεια στο τρέξιμο: Να τρέξω μέσα στο άλσος; Κι αν μπω μέσα στο άλσος να συνεχίσω να ακούω μουσική ανενόχλητη; Τώρα που άρχισε να βραδιάζει και δεν έχει κόσμο να κόψω δρόμο για να επιστρέψω σπίτι μέσα από το άλσος;

Όλα αυτά, δυστυχώς, είναι σκέψεις που περνούσαν από το μυαλό μου κάθε φορά που έβγαινα έξω για προπόνηση και που με έφεραν, ευτυχώς, στο σημείο να συγκεντρώσω μερικά σημαντικά tips για εσένα που είσαι runner και θέλεις να προνοήσεις για την ασφαλεία σου. Ακόμα κι αν πιστεύεις πως προσέχεις ή δεν είχες σκεφτεί ποτέ πως πρέπει να «λάβεις μέτρα» βγαίνοντας έξω για τρέξιμο (κακώς!), διάβασε παρακάτω μερικές έξτρα συμβουλές προστασίας.

Κάνε έρευνα πριν βγεις έξω

Ρώτησε κάποιον γνωστό σου που ήδη τρέχει, ποιες είναι οι δημοφιλέστερες διαδρομές για τρέξιμο κοντά στην περιοχή σου, ή κάποια σημεία που είναι επικίνδυνα και πρέπει να αποφύγεις.

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις για όλο το σώμα; Δες το σώμα σου να αλλάζει σε 3 εβδομάδες με ΑΥΤΟ το πρόγραμμα 30 επαναλήψεων!

Παράμεινε σε περιοχές με κόσμο

Σίγουρα είναι απολαυστικό να τρέχεις σε έναν δρόμο χωρίς κόσμο και πολλή κίνηση, αλλά προσπάθησε να παραμείνεις σε περιοχές α) με φως και β) με κόσμο. Έτσι είναι πιο πιθανό, ακόμα κι αν συμβεί κάτι, να υπάρξει κάποιος που θα σε βοηθήσει.

Χαμήλωσε τη μουσική

Σίγουρα ένα καλό playlist θα κάνει το τρέξιμο πιο εύκολη υπόθεση, αλλά δεν πρέπει να χάνεις την επαφή με το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεσαι. Προσωπικά, συνηθίζω να τρέχω ακούγοντας μουσική μόνο με το ένα ακουστικό κι αν περάσω, αναπόφευκτα, από κάποιο σημείο που δεν έχει πολύ κόσμο ή φως, κλείνω εντελώς τη μουσική και παρατηρώ τι συμβαίνει γύρω μου.

Δώσε φως

Τρέχεις βράδυ; Φυσικά και πρέπει να φοράς κάτι αντανακλαστικό. Ένας φακός κεφαλής είναι πρακτικός και θα φωτίζει μπροστά την κατεύθυνση που τρέχεις.

Ενημέρωσε

Κάνε share την τοποθεσία που τρέχεις με κάποιον φίλο σου και, γενικά, πριν πας για προπόνηση ενημέρωσε κάποιον πού πας, ώστε να σε έχει στο νου του.

… και καλό τρέξιμο!

Διάβασε επίσης: Τρέξιμο ή περπάτημα; Δες ποιο να προτιμήσεις για αντοχή, κάψιμο λίπους ή καλή υγεία

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Καλή φυσική κατάσταση: Όσα πρέπει να κάνεις ΕΞΩ από το γυμναστήριο για να παραμείνεις fit

Για να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση, πρέπει να κάνεις τα σωστά πράγματα και έξω από το γυμναστήριο. Να πώς θα μεγιστοποιήσεις τα οφέλη τις μέρες που δε γυμνάζεσαι!

Γιατί δεν αδυνατίζω; Τα λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις

Μόλις ξεκίνησες γυμναστήριο; Συγχαρητήρια! Τώρα ξεκινά η πραγματική δουλειά και ιδού τα 3 πιο συνηθισμένα λάθη κάνεις. Είσαι σίγουρη πως τα γνωρίζεις;

9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Φοράς σωστά παπούτσια; Τρως σωστά σνακ; Δες γιατί το τρέξιμο σου δημιουργεί προβλήματα και πώς θα τα διορθώσεις

Spetses mini Marathon
Spetses mini Marathon 2018: Ήμασταν εκεί και περάσαμε τέλεια

A weekend to remember: Το 8ο Spetses mini Marathon ξεπέρασε κάθε προσδοκία και το Shape ήταν εκεί!

Ballet Beautiful: Δες τις προβολές ποδιών που κάνουν οι μπαλαρίνες

Το βίντεο για να κάνεις προβολές, όπως μια μπαλαρίνα σαν τη Mary Helen Bowers.

yoga για κοιλιακούς
Fitness video: Κάνε yοga για κοιλιακούς πέτρα σε 9 μόλις λεπτά!

Bαρέθηκες τις κλασικές ασκήσεις για καλλίγραμμη κοιλιά; Το «μενού» έχει και yoga!

#shapegreece