Είναι το περπάτημα το νέο τρέξιμο για αδυνάτισμα;

Κάνε κι εσύ το πρώτο βήμα για να μπεις σε fitness mode.

15.06.2018

εχεις διαβασει

περπάτημα αδυνάτισμα

Σε πολλές νέες έρευνες τονίζεται πως το γρήγορο περπάτημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης, υψηλής χοληστερίνης και διαβήτη εξίσου αποτελεσματικά με το τρέξιμο. Επιπλέον, οι ειδικοί ισχυρίζονται πως το γρήγορο περπάτημα μπορεί να βοηθήσει να χάσεις βάρος, να σφίξεις και να νιώθεις σε καλύτερη φόρμα.

The Mamagers update:

Αγαπημένε μου μαθητή συγγνώμη αν δεν κατάφερα να με θυμάσαι με αγάπη

11 κανόνες πειθαρχίας που θα σας βοηθήσουν πολύ

5 κινηματογραφικοί μπαμπάδες που αγαπήσαμε

Βήματα προς την ευεξία

Σχεδόν όλοι υποφέρουμε από ενοχλήσεις στις αρθρώσεις, πόνους στην πλάτη και στον αυχένα. Γιατί; Το σώμα μας δεν είναι φτιαγμένο για να περνάμε τόσες ώρες καθιστοί σε γραφεία. Το βάδισμα με γρήγορο ρυθμό συμβάλλει στην ελάττωση του πόνου στις αρθρώσεις και την πλάτη που βιώνουμε σε διάφορες φάσεις της ζωής μας οχτώ στους δέκα από εμάς, ενισχύει την οστική πυκνότητα. Το βάδισμα μπορεί να βοηθήσει με την κατάθλιψη, το άγχος και τις διαταραχές ύπνου.

Περπάτα για να χάσεις βάρος

Eάν αυξήσεις το ρυθμό και περπατάς γύρω στα 45 λεπτά τη μέρα, μπορείς να καις 1.300 θερμίδες παραπάνω την εβδομάδα.

Να περπατάς, αλλά πόσο;

Ω, ναι. Αυτό είναι ένα θέμα. Το πιθανότερο είναι πως θα πρέπει να αυξήσεις τα βήματα που κάνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο μαγικός αριθμός για να έχεις πραγματικά όφελος φαίνεται πως είναι τα 10.000 βήματα κάθε μέρα. Η απόσταση αυτή είναι περίπου 8 χλμ. – ωστόσο, εκτιμάται πως ο μέσος ενήλικας κάνει κάθε μέρα 4.000-6.000 βήματα χωρίς καν να προσπαθεί. Λιγότερο από αυτό θεωρείται καθιστική ζωή. ενώ παράλληλα

[related id="79698"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece