6 Top συμβουλές για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά

Θέλεις θανατηφόρους κοιλιακούς γρήγορα; Ιδού τα tips για να τονώσεις τον κορμό σου.

09.05.2018

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Η επιστημονική εξήγηση γιατί σου αρέσει να γυμνάζεσαι μέχρι να κουραστείς πολύ!

Eπίπεδη κοιλιά; Kι όμως, δεν χρειάζεται να κάνεις εκατοντάδες (βαρετά) ροκανίσματα και επαναλήψεις για να τονώσεις τον κορμό και να γραμμώσεις τους κοιλιακούς σου. Στην πραγματικότητα, μπορείς να πετύχεις και τους δύο αυτούς στόχους πολύ γρήγορα.

Κλέψαμε και μοιραζόμαστε μαζί σου τα μυστικά της Anna Kaiser, celebrity trainer και ιδρύτρια του AKT In Motion για το πώς θα επιτύχεις σφιχτούς και γραμμωμένους κοιλιακούς γρήγορα και αποτελεσματικά.

Διάβασε επίσης: Σέξι κοιλιά με ΑΥΤΗ την άσκηση!»

Πρόσθεσε στο πρόγραμμά σου περισσότερη αερόβια ή κυκλική προπόνηση υψηλής έντασης.

Η Kaiser –που δουλεύει με σούπερ γραμμωμένες celebrities όπως η Sarah Jessica Parker και η Kelly Ripa- λέει πως ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν προσπαθούν να σφίξουν τους κοιλιακούς τους είναι πως τρελαίνονται με τα ροκανίσματα, ένα είδος άσκησης που θα μπορούσε να τραυματίσει την πλάτη ή τον αυχένα σου. «Για καλύτερα αποτελέσματα, πρέπει να αλλάξουμε την γενικότερη αντίληψή μας για μια αποτελεσματική προπόνηση κοιλιακών από την τοπική εκγύμναση σε ένα πρόγραμμα καύσης λίπους για όλο το σώμα. Μια σειρά από καθίσματα με αναπήδηση θα κάνει περισσότερα για τους κοιλιακούς σου απ’ ότι 1.000 ροκανίσματα» εξηγεί.

Τι να κάνεις; Αύξησε την αεροβική, αλλά μην βγεις απαραίτητα για τρέξιμο. Σύμφωνα με την Kaiser η κυκλική προπόνηση υψηλής έντασης με πλειομετρικές ασκήσεις είναι η καλύτερη επιλογή. «Δοκίμασε ομαδικά αεροβικής ή διαλειμματικής προπόνησης που σε αναγκάζουν να δουλέψεις όλο σου το σώμα και αποτελούν πρόκληση για τους μύες του κορμού σου» λέει.

epipedi-koilia

Τελειοποίησε τη σανίδα.

Ψάχνεις μια πρόσθετη άσκηση για την με-λιγότερα-ροκανίσματα-γρήγορο-αποτέλεσμα προπόνησή σου; Δοκίμασε τη σανίδα. Είναι δύσκολο να μην ιδρώσεις όταν την κάνεις σωστά, καθώς σε αυτή την άσκηση σφίγγεις όλους τους μύες του κορμού ενώ σηκώνεις το βάρος του σώματός σου σε μια δυνατή, σταθερή θέση. «Δεν υπάρχει περίπτωση να εκτελέσεις τη σανίδα χωρίς να σφίξεις τους κοιλιακούς σου» εξηγεί η Kaiser. Για να βεβαιωθείς πως δε θα βαρεθείς αυτή την άσκηση, η Kaiser εξηγεί πως μπορείς να την εκτελέσεις με διάφορες παραλλαγές όπως πλάγια σανίδα ή σανίδα όπου σηκώνεις εναλλάξ τα πόδια σου στον αέρα.

Διάβασε επίσης: «Φλατ κοιλιακοί με άσκηση που ΔΕΝ έχεις δοκιμάσει»

Εστίασε σε όλο σου το σώμα.

Μην πηγαίνεις στο γυμναστήριο με σκοπό να δώσεις έμφαση στους κοιλιακούς σου, καθώς η Kaiser λέει πως δεν είναι δυνατό να γυμνάσεις εντοπισμένα μόνο μία περιοχή. «Το θέμα είναι να χάσεις συνολικά πόντους», λέει. Αναζήτησε προγράμματα που δουλεύουν όλο σου το σώμα. «Όσο περισσότερο δυσκολεύεις συνολικά το σώμα σου, τόσο πιο γρήγορα θα βελτιωθεί η γράμμωσή σου» λέει.

Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece