9 ασκήσεις για γραμμωμένους κοιλιακούς

Το σετ ασκήσεων που θα μεταμορφώσει τους άνω και κάτω κοιλιακούς σε ένα μήνα.

κοιλιακοι iStock

Αν και τα γυμναστήρια λειτουργούν πλέον, η γυμναστική στο σπίτι έγινε συνήθεια για πολλούς. Άλλωστε, όπως αποδείχτηκε τους περασμένους δύσκολους μήνες, όταν υπάρχει θέληση για περισσότερη άσκηση, ο τρόπος για να την εκτελέσεις θα βρεθεί και μάλιστα πολύ πιο εύκολα από όσο νομίζεις. Με μόλις λίγα clicks μπορείς να έχεις ολοκληρωμένα προγράμματα γυμναστικής που στοχεύουν στην πραγματοποίηση των fitness στόχων σου. Ένα από αυτά προσφέρει και η personal trainer, Jeanette Jenkins, η οποία σου δείχνει πως να γυμνάσεις αποτελεσματικά τους κοιλιακούς σου, ώστε να έχεις άμεσα την γράμμωση που αναζητάς. Το παρακάτω σετ των 9 ασκήσεων στοχεύει στην τόνωση αλλά και ενδυνάμωση των άνω και κάτω κοιλιακών χωρίς την χρήση εξοπλισμού.

9 ασκήσεις για γραμμωμένους κοιλιακούς

1. Ρολάρισμα με ελαφρώς ανοιχτά πόδια και εναλλάξ στροφή του κορμού

2. Πλαϊνή σανίδα "αστέρι"

3. Περιστροφή κορμού-σανίδα με κίνηση του χεριού

4. Dead Bug

5. Ροκανίσματα χιαστί

6. Ροκανίσματα γόνατα με αγκώνες

7. Ροκανίσματα ποδήλατο με τα πόδια στον αέρα

8. Ξαπλωτές άρσεις γοφού-ποδιών (με τα δύο πόδια)

9. Russian Twists με τα πόδια στο έδαφος

Δες εδώ πώς θα κάνεις σωστά την κάθε άσκηση:

 

Διάβασε επίσης: 

Άσκηση βάτραχος: Τα ροκανίσματα που υπόσχονται γραμμωμένους κοιλιακούς

Οι 5 μυς που αν γυμνάσεις θα κάνεις γραμμωμένη κοιλιά (Κι όμως, δεν είναι οι κοιλιακοί)

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i