Δες το εβδομαδιαίο πρόγραμμα προπόνησης με περπάτημα από την trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη

Κάψε λίπος και τόνωσε το σώμα σου… περπατώντας. Ναι, γίνεται!

31.07.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/ group trainer (www.studioone.gr).

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα προπόνησης με περπάτημα

Η trainer Ελευθερία Ζαπαντιώτη μας δίνει ένα πλάνο 5 ημερών για να κάνεις το περπάτημα άσκηση!

«Αν δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ ξανά με το περπάτημα ως τρόπο άσκησης, προσπάθησε να το εντάξεις σιγά σιγά στην καθημερινότητά σου ξεκινώντας με αυτό το πρόγραμμα. Τη μία μέρα θα αυξομειώνεις την ένταση ενώ την επόμενη θα διατηρείς σταθερή ταχύτητα, πετυχαίνοντας έτσι βελτίωση της καρδιαναπνευστικής λειτουργίας, καθώς και μεγαλύτερη απώλεια θερμίδων. Η προπόνηση αυτή θα σε βοηθήσει, επίσης, να έχεις καλύτερη αντοχή σε κάθε συνεχόμενο περπάτημα χαμηλής και μεσαίας έντασης. Αν δεις ότι η διάρκεια ή η ένταση της άσκησης δεν είναι αρκετή για σένα, μπορείς να αυξήσεις είτε τον αριθμό των κομματιών στην προπόνηση αυξομείωσης της έντασης είτε τη διάρκεια στη συνεχόμενη μέθοδο. Απόλαυσέ το!»

Δευτέρα

  • Προθέρμανση: Αργό περπάτημα για 5′
  • Προπόνηση με αυξομείωση έντασης Χ 8 φορές: 30″ πιο γρήγορο περπάτημα + 30″ αργό
  • Διάλειμμα: 2-3′
  • Επανάληψη training: 30» + 30» X 8
  • Αποθεραπεία: 5′ αργό περπάτημα

Τρίτη

  • Σταθερής έντασης προπόνηση: 15-20′ μεσαίας έντασης περπάτημα

Τετάρτη

  • Προθέρμανση: 5′ αργά
  • Προπόνηση με αυξομείωση έντασης Χ 2 φορές: 1′ γρήγορο περπάτημα + 1,5′ + 2′ γρήγορα + 1,5′ + 3′ γρήγορα
  • Διάλειμμα: 2-3′
  • Αποθεραπεία: 5′ αργά

Πέμπτη

  • 25-30′ συνεχόμενο αργό περπάτημα

Παρασκευή

  • 15-20′ μεσαίας έντασης συνεχόμενο περπάτημα

Διάβασε επίσης: Περπάτα 3 φορές την εβδομάδα και φόρα ένα νούμερο μικρότερο σε 1 μήνα

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

Οδηγός: Οι καλύτερες διατάσεις αποθεραπείας για κάθε μέρος του σώματος από τον trainer

Πέτυχε σωστή μυϊκή ανάρρωση χωρίς να παραλείπεις τις διατάσεις. Αυτές είναι οι καλύτερες.

Πώς θα απολαμβάνεις το τρέξιμο; (Κι όμως, γίνεται!)

Ή, αλλιώς, 5 τρόποι να σου φαίνεται το ένα χιλιόμετρο ευκαιρία για διασκέδαση

Το φυσικό μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ στον 36ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας

Η μεγαλύτερη αθλητική γιορτή της χώρας πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στο πλευρό όλων των αθλητών

#shapegreece