Οι 4 ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά αν δεν μπορείς τα ροκανίσματα

Επιτέλους, όχι άλλα βαρετά ροκανίσματα!

25.05.2019

εχεις διαβασει

Αν μόλις ξεκινάς μια fitness ρουτίνα και δηλώνεις προκαταβολικά απογοητευμένη για την… πλήξη που θα βιώσεις κάνοντας ροκανίσματα, ευτυχώς (ή δυστυχώς;) για σένα, συγκεντρώσαμε τις καλύτερες εναλλακτικές ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά που δεν έχουν καμία σχέση με τους παραδοσιακούς κοιλιακούς. Αλλά μη βιάζεσαι γιατί… δεν θα περάσεις καλά. Αντιθέτως, θα ιδρώσεις πολύ. Αλλά, έτσι κι αλλιώς, αγαθά κόποις κτώνται κι εσύ έχεις το κίνητρο που χρειάζεται για να «χτίσεις» την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεσαι. Εννοείται, βέβαια, πως θα σε βοηθήσει και η κατάλληλη διατροφή.

Επιπλέον, αξίζει να γνωρίζεις πως έχεις κι άλλους καλούς λόγους να γυμνάσεις την κοιλιά σου: δυναμώνοντας τον κορμό σου, μπορείς να διατηρείς  εύκολα σταθερό το σώμα σου όταν κάνεις κινήσεις, στις οποίες εμπλέκονται άλλες μυικές ομάδες, όπως είναι τα squats. Έτσι, μειώνονται και οι πιθανότητες για τραυματισμούς.

Είτε είσαι αρχάρια είτε θέλεις να τονώσεις λίγο τη ρουτίνα γυμναστικής σου, βρίσκεσαι στο σωστό άρθρο!

Διάβασε επίσης: Το πλάνο διατροφής για μείωση του λίπους στην κοιλιά (1η και 2η εβδομάδα) 

To πρόγραμμα σου για επίπεδη κοιλιά με βίντεo:

Οδηγίες: 5 x 8 επαναλήψεις για κάθε άσκηση.

Ανυψώσεις ποδιών σε V

Ψαλίδια

H pro παραλλαγή της άσκησης «σανίδα»

Ακόμα μία παραλλαγή της «σανίδας» με αναπηδήσεις *ιδρώτας κυλάει*

Διάβασε επίσης: Οι 5 μυς που αν γυμνάσεις θα κάνεις γραμμωμένη κοιλιά! Κι όμως, δεν είναι οι κοιλιακοί σου!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece