Προπόνηση Tabata για κοιλιά με την Εύα Χοντακόφσκα! Οι 3 σούπερ ασκήσεις για κοιλιά!

H γνωστή trainer Εύα Χοντακόφσκα κάνει τη σούπερ άσκηση για κοιλιά!

eva-hodakofska

Το πρόγραμμα με ασκήσεις για κοιλιά στο σπίτι είναι εμπνευσμένο από την Tabata και βασίζεται στο χρονόμετρο, ενώ αλλάζει η έντασή του. Σου προσφέρει μείωση του λίπους και σύσφιγξη όλων των μυϊκών ομάδων.

Το πρόγραμμα Tabata με ασκήσεις για κοιλιά:

Κάνε 8 σετ των 20 δευτερολέπτων με διάλειμμα 10 δευτερολέπτων. Τα 8 σετ διαρκούν 4 λεπτά.

Πλάγια Άλματα Α:

Πλάγια Άλματα Α:

Με ενωμένα τα πόδια, σφιγμένη την κοιλιά και το βλέμμα ψηλά, κάνε άλματα όσο πιο ψηλά και μακριά μπορείς. Προσπάθησε με το που προσγειώνεσαι να πηδάς αμέσως πίσω για να μην κολλάς στο έδαφος.

Πλάγια άλματα Β:

Πλάγια άλματα Β:

Συνέχεια της κίνησης Α. Κάνε για 20 δευτερόλεπτα πλάγια άλματα προς τη μια και την άλλη κατεύθυνση με 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα. Εκτέλεσε συνολικά 8 σετ.

Πλάγια στήριξη

Πλάγια στήριξη

Τοποθέτησε τον αγκώνα σου ακριβώς κάτω από τον ώμο σου και παράλληλα με το σώμα σου, έτσι ώστε η λεκάνη να βρίσκεται στον αέρα. Προσπάθησε να μείνεις ακίνητη για 20 δευτερόλεπτα και άσκησε όσο περισσότερη πίεση μπορείς στους πλάγιους κοιλιακούς. Κάνε για 20 δευτερόλεπτα πλάγια στήριξη στη κάθε μια πλευρά- 10 δευτερόλεπτα διάλειμμα- εκτέλεσε 8 σετ.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i