Με αυτό το πρόγραμμα spinning θα κάψεις 500 θερμίδες σε λιγότερο από 1 ώρα

Κάψε περισσότερες από 500 θερμίδες σε λιγότερο από μία ώρα με το σούπερ πρόγραμμα του Νεοϋορκέζου spinning expert Rique Uresti. 

21.03.2019

εχεις διαβασει

Αν σου αρέσει το spinning και θέλεις κάτι διαφορετικό και, εννοείται, περισσότερο hardcore, τότε δοκίμασε το πρόγραμμα spinning του spinning expert Rique Uresti. Πριν ξεκινήσεις διάβασε τις συμβουλές του για σωστό spinning και καλύτερη επίδοση.

Διάβασε επίσης: Θέλεις να αυξήσεις την αερόβια ικανότητα σου χωρίς να επιβαρύνεις τις αρθρώσεις σου; Κάνε spinning!

Βρες το σωστό ύψος

«Το μεγαλύτερο λάθος είναι να τοποθετούμε τη σέλα του ποδηλάτου πολύ χαμηλά» τονίζει ο Rique Uresti. Όταν κάνεις πετάλι, στο χαμηλότερο σημείο της περιστροφής το πόδι θα πρέπει να λυγίζει στις 25 μοίρες. «Αυτό ανακουφίζει τους τετρακεφάλους».

Ορθοπεταλιές

Όταν ποδηλατείς σε γρήγορο ρυθμό, μείνε καθιστή. Για να προσθέσεις ένταση, ανασηκώσου από τη σέλα για μερικά δευτερόλεπτα. Σε ανηφορικές κλίσεις και όταν έχεις μεγάλη αντίσταση, σήκω όρθια και κρατήσου από το μπροστινό μέρος του τιμονιού, για να δουλέψεις κορμό, πόδια και γλουτούς.

Ακολούθησε το ρυθμό

Η καλή μουσική κάνει κάθε προπόνηση καλύτερη. «Στην αρχή κράτα το ρυθμό και μετά πρόσθεσε αντίσταση» συμβουλεύει ο Uresti. Κάνε πετάλι δυνατά για να μείνεις στο ρυθμό και αύξανε την αντίσταση κάθε 30 δευτερόλεπτα, πέντε φορές συνολικά.

Το πρόγραμμα

Η 45 λεπτών προπόνηση του spinning expert αυξάνει την αντίσταση προσθέτοντας επιπλέον διαλείμματα μεγάλης ταχύτητας για μια υψηλής έντασης άσκηση.

spinning

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece