Οι 3 πρώτοι κανόνες που βάζει η trainer στους ασκούμενους αν θέλουν απώλεια βάρους

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής – personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου μας δίνει τα 3 δικά της μυστικά για απώλεια βάρους.

τρικ iStock

Μην απασχολείσαι με τίποτα όταν τρως

Την ώρα που τρως θα πρέπει να έχεις συναίσθηση του τι και πόσο τρως. Ποιότητα και ποσότητα. Μην βλέπεις τηλεόραση όταν τρως, μην μιλάς στο τηλέφωνο, μην διαβάζεις, μην παίζεις με το κινητό σου. Συγκεντρώσου στο φαγητό σου, έτσι ώστε να μην φας παραπάνω ποσότητα απ' ότι θα έπρεπε και να χορτάσεις με μια μικρή μερίδα.

Κινήσου!

Ποτέ μην είσαι καθιστός-ή ξαπλωμένος-η για αρκετές ώρες γιατί έτσι "κοιμίζεις" τον μεταβολισμό σου και καις λιγότερες θερμίδες ακόμα και κατάσταση ηρεμίας. Προσπάθησε να είσαι συνέχεια εν κινήσει. Ξέχνα το αυτοκίνητο ειδικά για κοντινές αποστάσεις και χρησιμοποίησε τα πόδια σου! Ξέχνα το ασανσέρ και ανέβα με τα πόδια. Υιοθέτησε ένα σκύλο, έτσι ώστε να αναγκάζεσαι και τον πηγαίνεις βόλτα. Έστω 20 λεπτά γρήγορο περπάτημα την ημέρα είναι σωτήριο!

Μη τσιμπολογάς

Το ασυναίσθητο τσιμπολόγημα σε παχαίνει χωρίς να το καταλάβεις! Έχε πρόγραμμα στο φαγητό. Να θυμάσαι τι ώρα έφαγες το τελευταίο γεύμα ούτως ώστε να ξέρεις ότι μετά από 3 ώρες περίπου να φας το επόμενο.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i