Ρίγανη, μελάσα και τζίντζερ για φυσική αντιμετώπιση στο φούσκωμα, τη δυσκοιλιότητα και τη δυσπεψία! Δες πώς

Το φούσκωμα, η δυσπεψία, η ναυτία, η δυσκοιλιότητα,έχουν φυσικές και εναλλακτικές θεραπείες που εγκρίνουν και οι γιατροί.

27.11.2018

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Ρίγανη, μελάσα και τζίντζερ για φυσική αντιμετώπιση στο φούσκωμα, τη δυσκοιλιότητα και τη δυσπεψία! Δες πώς

Πρόβλημα: Φούσκωμα και ναυτία

Δοκίμασε Φρέσκο τζίντζερ

Το τζίντζερ ρυθμίζει τη ροή των πεπτικών υγρών ώστε να απορροφώνται σωστά οι τροφές, βελτιώνοντας τη λειτουργία της χολής και των παγκρεατικών ενζύμων, για να γίνεται πιο αποτελεσματικά η πέψη. Μπορεί να ανακουφίσει το στομάχι και να μειώσει τη δυσφορία από το φούσκωμα, τη ναυτία και το πρήξιμο. Ξεφλούδισε ένα μικρό κομμάτι ρίζας και κόψ’ τη σε κομματάκια. Μπορείς να τα προσθέσεις σε smoothies ή να φτιάξεις ένα αφέψημα βάζοντάς τα μέσα σε βραστό νερό για περίπου 10 λεπτά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Οι 10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι (Απόφυγέ τες αν θες επίπεδη κοιλιά σε 1 μέρα!)

Πρόβλημα: Δυσκοιλιότητα

Δοκίμασε Βιολογική μελάσα blackstrap χωρίς θείο

Η μελάσα αυτή μαλακώνει τα κόπρανα και θα τη βρεις σε καταστήματα υγιεινής διατροφής. Παίρνε 1 κ.σ. κάθε μέρα, σκέτη ή αραιωμένη σε νερό ή σε άλλο ρόφημα. Είναι εξαιρετική επιλογή αν είσαι έγκυος, ενώ περιέχει σίδηρο και πολλές βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνη Β6, μαγνήσιο, χαλκό, ασβέστιο, κάλιο, μαγγάνιο, σελήνιο. Σημείωση: Αν έχεις διαβήτη, δε θα πρέπει να παίρνεις μελάσα.

Πρόβλημα: Δυσπεψία

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece