Οι 10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι (Απόφυγέ τες αν θες επίπεδη κοιλιά σε 1 μέρα!)

10 τροφές που προκαλούν φούσκωμα στο στομάχι και είναι καλό να αποφεύγεις για να έχεις πάντα επίπεδη κοιλιά.

24.08.2018

Ναι, φούσκωμα. Είναι ένας εγγυημένος τρόπος να σε κάνει να νιώθεις νωθρή στο γυμναστήριο – και μπορεί να σε κάνει να ξανασκεφτείς να φορέσεις το αγαπημένος σου skinny τζιν. Και, ναι, αυτά που τρως έχουν μεγάλη σχέση με το φούσκωμα στο στομάχι.

Η Shoshana Werber, RND ιδρύτρια του Neuro Nutrition, σου αποκαλύπτει 10 τροφές που είναι καλό να αποφεύγεις για να έχεις πάντα επίπεδη κοιλιά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «5 «ύπουλες» υγιεινές τροφές που σε φουσκώνουν!»

1. Σταυρανθή λαχανικά

Παρότι είναι σούπερ θρεπτικά (και θα πρέπει να έχουν σταθερή θέση στη διατροφή σου), πριν από μια ξεχωριστή εμφάνιση θα πρέπει να κόψεις τα λαχανικά όπως είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, η λαχανίδα και τα λαχανάκια Βρυξελών, ειδικά αν η εμφάνισή σου συμπεριλαμβάνει κολλητό φόρεμα ή μαγιό!

«Περιέχουν ραφινόζη, ένα σάκχαρο που δυσκολεύεται να διασπάσει το σώμα» λέει η Werber. «Τα σταυρανθή λαχανικά είναι επίσης πλούσια σε σελλουλόζη, έναν τύπο φυτικών ινών που πέπτονται δύσκολα, ειδικά όταν αυτά τα λαχανικά καταναλώνονται ωμά».

2. Φρούτα
Τα μήλα, τα αχλάδια, τα ροδάκινα, τα μάνγκο και το καρπούζι περιέχουν φρουκτόζη, τη ζάχαρη των φρούτων, άλλη μία ουσία που ενοχοποιείται για το φούσκωμα στην κοιλιά. Τα φρούτα σε κονσέρβα μπορεί να είναι χειρότερα, καθώς τα περισσότερα περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά όπως πολυόλες, που είναι δύσκολες στην πέψη. Και πάλι, αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να αποκλείσεις τα φρούτα από τη διατροφή σου – απλά έχε το στο νου σου για εξαιρετικές εμφανίσεις.

3. Τσίχλα
Παρότι μια τσίχλα για δροσερή αναπνοή το βράδυ του ραντεβού δεν θα κάνει την κοιλιά σου να φουσκώσει, όταν τις τρως σε τακτική βάση, αυτό μπορεί να συμβεί.

«Η τσίχλα μπορεί να μας κάνει να καταπιούμε αέρα, ο οποίος γεμίζει το γαστρεντερικό σωλήνα και προκαλεί κοιλιακή διάταση» λέει η Werber.

Οι τσίχλες περιέχουν επίσης ένα υποκατάστατο ζάχαρης που ονομάζεται σορβιτόλη (βρίσκεται σε πολλές τροφές χωρίς ζάχαρη ή με μειωμένες θερμίδες), που μπορεί να σε κάνει να φουσκώσεις. Συγνώμη που σπάμε τη φούσκα σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Smoothie με παπάγια κόντρα στο φούσκωμα»

4. Σοκολάτα
Το ξέρουμε, το ξέρουμε. Μερικές φορές απλά χρειάζεσαι ένα κομματάκι (σοκολάτας). «Μερικά κομμάτια δεν είναι θέμα για τους περισσότερους ανθρώπους» λέει η Werber, η πολλή όμως σοκολάτα γάλακτος μπορεί να κάνει το στομάχι σου φούσκα.

Ο ένοχος; «Η λακτόζη (το σάκχαρο στο γάλα στη σοκολάτα γάλακτος) προκαλεί αέρια σε ορισμένους ανθρώπους, ενώ άλλα πρόσθετα συστατικά, όπως το σιρόπι καλαμποκιού που είναι πλούσιο σε φρουκτόζη, μπορεί να δυσκολεύει την πέψη». Η Werber προτείνει να προτιμήσεις τη μαύρη σοκολάτα.

Για τα υπόλοιπα έξι τρόφιμα που προκαλούν φούσκωμα στην κοιλιά, κάνε κλικ στη γκάλερι.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece