Καλή υγεία και δυνατό ανοσοποιητικό: Αυτό είναι το κίνητρο που θέλουμε για να κάνουμε υγιεινή διατροφή αυτές τις ημέρες

Μένουμε σπίτι, αλλά δεν τρώμε ό,τι κι ό,τι! Η Κλειώ Δημητριάδου μας εξηγεί πώς μια υγιεινή διατροφή μπορεί να συμβάλει στην καλή υγεία μας.

03.04.2020

εχεις διαβασει

δίαιτα 7 ημερών

Συνεργάστηκε η Κλειώ Δημητριάδου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος Χαροκοπείου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο, www.coachmydiet.wordpress.com

Μένουμε σπίτι, οι ψυχικές μας αντοχές δοκιμάζονται και η αλήθεια είναι πως δεν έχουμε όλοι διάθεση για δίαιτα ή για μια δομημένη διατροφή. Η Κλειώ Δημητριάδου μας εξηγεί πώς ένα οργανωμένο πρόγραμμα διατροφής, που θα βασίζεται στη μεσογειακή δίαιτα και θα περιλαμβάνει ισορροπημένα γεύματα μπορεί να συμβάλει στην καλή υγεία μας και το δυνατό ανοσοποιητικό που έχουμε ανάγκη τώρα. Επιπλέον, μια δομημένη διατροφή, θα προσφέρει πρόγραμμα και οργάνωση σε αυτή τη χαοτική κατάσταση που ζούμε με την πανδημία κορονοϊού.

Πώς θα έχεις καλή υγεία μέσα από ένα πρόγραμμα διατροφής*

  • Θα εξασφαλίσεις ευεξία και περισσότερη ενέργεια (σταθερό σάκχαρο χάρη στους σύνθετους υδατάνθρακες και καλά επίπεδα σιδήρου).
  • Τα νύχια και τα μαλλιά σου θα είναι πιο δυνατά και το δέρμα σου υγιές (βιταμίνες A, C, E, σύμπλεγμα Β, φυλλικό οξύ, σίδηρος, ψευδάργυρος).
  • Θα έχεις καλή αρτηριακή πίεση (βιταμίνη D, ασβέστιο, κάλιο, και μαγνήσιο).
  • Το ανοσοποιητικό σου σύστημα θα είναι πιο ισχυρό (βιταμίνες Α, C, E και ψευδάργυρος).
  • Το πεπτικό σου σύστημα θα δουλεύει καλύτερα (φυτικές ίνες και νερό).
  • Το αναπαραγωγικό σύστημα θα βελτιωθεί (ασβέστιο, σίδηρος, φυλλικό οξύ, ω-3 λιπαρά οξέα).
  • Τα οστά σου θα γίνουν πιο δυνατά (βιταμίνη D, ασβέστιο).
  • Θα έχεις καλύτερη πνευματική λειτουργία (ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, φυλλικό οξύ, ψευδάργυρος, σίδηρος).
  • Θα έχεις πιο δυνατή όραση (βιταμίνες Α, C, E και Β12).
  • Το καρδιαγγειακό σου σύστημα θα λειτουργεί καλύτερα (ω-3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη Β6, Ε, C και D).
  • Θα έχεις καλό μυϊκό σύστημα (άπαχες πρωτεΐνες, σίδηρος, βιταμίνες Ε, Α και Β12).
  • Το ήπαρ θα λειτουργεί σωστά (βιταμίνες Α και Β12).
  • Θα χωνεύεις καλύτερα (φυτικές ίνες, νιασίνη και καλή ποιότητα τροφίμων).
  • Θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα στο σώμα σε συνδυασμό με γυμναστική (άπαχες πρωτεΐνες, γεύμα πριν και μετά την άσκηση).

* Τι σημαίνει «πρόγραμμα διατροφής»;

Η μία λύση είναι να μιλήσεις με έναν διαιτολόγο που θα σε βοηθήσει να καταρτίσεις ένα διατροφικό πρόγραμμα που ταιριάζει στις επιθυμίες και τα μέτρα σου. Η δεύτερη λύση είναι να εντάξεις πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά στην καθημερινή σου διατροφή και να περιορίσεις τα κορεσμένα λιπαρά στο ελάχιστο. Προσπάθησε να χρησιμοποιείς μόνο ελαιόλαδο και να τρως μια μικρή χούφτα από διάφορους ξηρούς καρπούς μέσα στη μέρα. Επίσης, βάλε τα όσπρια στο τραπέζι σου, ως σούπες ή σαλάτες, και αντικατάστησε γεύματα κρέατος με ψάρι.

Διάβασε επίσης: Οι βιταμίνες για δυνατό ανοσοποιητικό και 5 συμβουλές για καλή υγεία – από την ενδοκρινολόγο Μαρία Προκοπίου

Διάβασε επίσης: 10 τρόποι για να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece