Έχεις λιγούρα για σοκολάτα; Αυτό που θες να φας δείχνει τι λείπει από τον οργανισμό σου

Ανακάλυψε τι πυροδοτεί τις λιγούρες σου για σοκολάτα και σε ποιο μέταλλο έχεις μάλλον έλλειψη

16.12.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Έχεις λιγούρα για σοκολάτα; Αυτό που θες να φας δείχνει τι λείπει από τον οργανισμό σου

Σου είναι δύσκολο να κατευνάσεις τη μανία σου για γλυκό ή την ανάγκη σου για λιπαρά και οπωσδήποτε για υδατάνθρακες; Φυσικά, είναι λογικό (και σωστό) να τρως μια λιχουδιά μια στο τόσο, αλλά είναι δύσκολο να σταματήσεις.

Συνεργάστηκε η Κλειώ Δημητριάδου, κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος, www.facebook.com/grafeiodiatrofis

«Το χειμώνα το σώμα σου δίνει έμφαση στο να παραμείνει ζεστό» τονίζει η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου. Ο μεταβολικός ρυθμός σου αυξάνεται έως και 10%, λόγω της ενέργειας που χρησιμοποιείς για να παραμείνεις ζεστή, και μπορεί να έχεις λιγούρες για λιπαρά, περισσότερους υδατάνθρακες και θερμίδες, για να αντιμετωπίσεις αυτή τη διαδικασία.

Πολλοί ειδικοί πιστεύουν ότι οι λιγούρες προσφέρουν στοιχεία για την υγεία σου και
υποδεικνύουν τα βασικά στοιχεία που σου λείπουν. Μάθε τι δείχνουν…

 

Αν έχεις λιγoύρα για σοκολάτα

Γιατί την αναζητάς: Αυτή η γλυκιά λιχουδιά προκαλεί μία από τις πιο έντονες επιθυμίες στις γυναίκες και μπορεί να υποδεικνύει έλλειψη μαγνησίου. Το κακάο, το βασικό συστατικό της σοκολάτας, είναι φυσικά πλούσιο σ’ αυτό το μεταλλικό στοιχείο, το οποίο είναι σημαντικό για τα πάντα: από τον έλεγχο των νεύρων και τη διαχείριση του στρες μέχρι τα υγιή οστά και ένα ανοσοποιητικό σύστημα υγιές και δυνατό.

Η έλλειψη μαγνησίου αποτελεί, επίσης, παράγοντα που επιδεινώνει το προεμμηνορρυσιακό σύνδρομο (ΠΣ), που θα μπορούσε να εξηγεί την ανάγκη σου για γλυκό εκείνες τις ημέρες.

Σταμάτα τη λιγούρα

Αύξησε την πρόσληψη μαγνησίου τρώγοντας ξηρούς καρπούς, σπόρους και σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.

«Ένα υγιές σώμα συχνά βοηθά στον περιορισμό των λιγούρων, γι’ αυτό πρόσθεσε στη διατροφή σου χρωματιστά φρούτα και λαχανικά, ειδικά κίτρινα, πορτοκαλί, κόκκινα και
μοβ, αφού αυτά θα αυξήσουν τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών σου» συστήνει η ειδικός.

Αν νιώθεις έντονα το ΠΣ, τα συμπληρώματα μαγνησίου αποδεδειμένα θα βοηθήσουν και
ίσως να λειτουργήσουν καλύτερα σε συνδυασμό με βιταμίνη Β6.

Υγιεινή εναλλακτική

Προτίμησε μαύρη  σοκολάτα με 70% κακάο – έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε μαγνήσιο απ’ ό,τι η σοκολάτα γάλακτος. Με 2-3 πλακίδια θα μειώσεις άμεσα τις λιγούρες, αφού έχει έντονη γεύση.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece