Η Ελένη Πετρουλάκη αποκαλύπτει το μυστικό του ιδανικού πρωινού για απώλεια βάρους

Και όπως εξηγεί, η διαδικασία αδυνατίσματος δε θέλει κόπο, ούτε και στερήσεις, παρά μόνο σωστούς χειρισμούς.

Ελένη Πετρουλάκη Instagram/@elenipetroulaki

Πολλές φορές, στην προσπάθεια σου να ξεφορτωθείς περιττά κιλά αρχίζεις να ακολουθείς ένα διατροφικό πρόγραμμα γεμάτο ελλείψεις. Σταματάς να τρως γλυκά, λιπαρά σνακ, υδατάνθρακες ακόμα και ολόκληρα γεύματα. Η παράλειψη ενός γεύματος, όπως το πρωινό, σίγουρα δεν βοηθάει στην επίτευξη του στόχου σου, αντιθέτως μπορεί να επιβραδύνει το αποτέλεσμα που αναζητάς. Όπως εξήγησε πρόσφατα η Ελένη Πετρουλάκη σε αντίστοιχη δημοσίευση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η διαδικασία αδυνατίσματος δεν θέλει κόπο, ούτε και στερήσεις, παρά μόνο σωστούς χειρισμούς και ολοκληρωμένα διατροφικά γεύματα.

Η Ελληνίδα γυμνάστρια επισήμανε πως για γρήγορη απώλεια βάρους το μυστικό είναι ένα: να προσθέσεις μπόλικη πρωτεΐνη στο πρωινό σου γεύμα. Η πρωτεΐνη αποδεδειγμένα αποτελεί ένα βασικό σύμμαχο στην απώλεια κιλών καθώς όχι μόνο γεμίζει με ενέργεια το σώμα, αλλά διατηρεί χορτάτο το στομάχι για αρκετές ώρες. Επιπλέον, το εν λόγω θρεπτικό συστατικό θρέφει τους μύες, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση αλλά και ενίσχυση αυτών, ενώ ταυτόχρονα ρυθμίζει τον μεταβολισμό. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων της κατανάλωσης επαρκούς πρωτεΐνης βρίσκεται και ο έλεγχος της όρεξης, όπως επίσης και η πρόληψη της υπερφαγίας.

Η wellness coach προτείνει την προσθήκη πρωτεΐνης στο πρωινό γεύμα καθώς περιέχει λίγες θερμίδες και κρατάει τα επίπεδα σακχάρου σταθερά στο αίμα, κάτι που αποτρέπει τις λιγούρες πριν από την ώρα του φαγητού. Όπως επισημαίνει, ένα πρωινό γεμάτο πρωτεΐνη μπορεί να περιλαμβάνει αυγά, ελληνικό γιαούρτι ή/και τυρί cottage. Εκτός από τις παραπάνω σημαντικές προσθήκες, ορίστε μερικές ακόμα ιδέες για να εντάξεις νόστιμα και υγιεινά την πρωτεΐνη στο πρωινό σου:

  • Τοστ με φυστικοβούτυρο και μπανάνα
  • Smoothie με γιαούρτι, βρώμη, μέλι και raspberries
  • Ομελέτα με μανιτάρια
  • Φρυγανιές ολικής άλεσης με χούμους και αβοκάντο
  • Κρύο σάντουιτς με σολομό και αγγούρι
  • Σοκολατένιο overnight oats με φράουλες

Διάβασε επίσης: Επιθυμια για γλυκό πριν τον ύπνο: Τι συστήνει η Ελένη Πετρουλάκη για αυτή την περίπτωση;

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i