Τι να τρώω έξω για να μην παχαίνω εκτός σπιτιού; Η διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου προτείνει τις καλύτερες επιλογές!

Τι να τρώω χωρίς να παχαίνω εκτός σπιτιού; Στη βόλτα στα μαγαζιά; Στο ταξίδι; Στο πάρτυ; Η Κλειώ Δημητριάδου μας λύνει τα χέρια για να μην μετράμε μπουκιές.

17.03.2019

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Τι να τρώω έξω για να μην παχαίνω εκτός σπιτιού; Η διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου προτείνει τις καλύτερες επιλογές!

Από την Κλειώ Δημητριάδου, κλινικό διαιτολόγο – διατροφολόγο, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, life coach, www.coachmydiet.wordpress.com.

Οι έξοδοι και τα γεύματα εκτός σπιτιού είναι πολύ συχνά ο λόγος για να χαλάσεις τη δίαιτά σου ή… τη διάθεσή σου, αν αποφασίσεις να μη συμμετέχεις στην κοινωνική δραστηριότητα για να μην παρασυρθείς. Οπότε το ερώτημα «τι να τρώω για να μην παχαίνω εκτός σπιτιού;» μπορεί να αρχίζει να σε… βασανίζει όλο και περισσότερο τώρα που πλησιάζει η άνοιξη και οι έξοδοι αυξάνονται.

Διάβασε επίσης: Δίαιτα με smoothies για super σώμα από την διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Για όλα υπάρχει όμως λύση και καλό είναι να είσαι προετοιμασμένη για κάθε ενδεχόμενο, ώστε να μη χαλάς ούτε το πρόγραμμά σου ούτε τη διατροφή σου!

Οι ιδανικές επιλογές σε περίπτωση που βρεθείς σε:

Βόλτα στα μαγαζιά

Παρ’όλο που θα μπορούσες να πάρεις κάτι μαζί σου, το πιο πιθανό είναι πως θα κάνεις κάποιο pit stop για να δώσεις στον οργανισμό σου λίγη ενέργεια.

Οι επιλογές είναι άπειρες και ευτυχώς τον τελευταίο καιρό και πολύ υγιεινές.

Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε

  • -ένα κουλούρι ολικής άλεσης ή
  • 1 ανάμικτο χυμό φρούτων ή
  • 1 smoothie ή
  • αν έχεις σκοπό να είσαι όλη τη μέρα έξω να φας μια σαλάτα
  • ή 1 σουβλάκι με αλάδωτη πίτα, καλαμάκι και λαχανικά.

Στη βόλτα αυτή μείνε συγκεντρωμένη στο στόχο σου και άσε τα διάφορα γλυκίσματα, όπως και τα «γρήγορα φαγητά» τα οποία θα σε επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες!

Αν νιώθεις πως δεν μπορείς να αντισταθείς προτίμησε ένα παγωμένο γιαούρτι (με φρούτο για topping) και από τα fast food ένα burger με φιλέτο κοτόπουλο ή λίγα κομματάκια σούσι!

Διάβασε επίσης: Υγιεινές, light και νόστιμες σος για σαλάτα από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου

Παραλία ή περίπατος στη φύση

Ξηροί καρποί, φρούτα, λαχανικά, ρυζογκοφρέτες, μπάρες δημητριακών, ακόμα και ένα μικρό παστέλι είναι αρκετά για να μη μείνεις νηστική, αλλά να κάνεις ένα μικρό κολατσιό μέχρι να φας κανονικά.

Σε κάθε περίπτωση έχει σημασία και το τι θα φας όλη την ημέρα και αν κρίνεις πως κάπου το παράκανες, μπορείς πάντα να περιορίσεις το επόμενο γεύμα.

Πικ νικ ή πάρτι

Προσπάθησε να αποφύγεις τις σφολιάτες λόγω κορεσμένων λιπαρών και τις «μπόμπες» γιατί είναι σίγουρο πως θα περιέχουν βούτυρο ή μαγιονέζα. Προτίμησε οτιδήποτε υπάρχει σε σαλάτα, καθώς και κάποιο κρεατικό. Αν οι επιλογές είναι συγκεκριμένες και περιορισμένες, τουλάχιστον μην υπερβάλεις στο πόσο θα καταναλώσεις.

Διάβασε επίσης: Δεν έχεις χρόνο για μαγείρεμα; Να πώς θα κρατήσεις την ισορροπία στη διατροφή σου

Tαξίδι με αυτοκίνητο

Kαι εδώ ισχύουν οι ίδιοι περιορισμοί, μόνο που το αυτοκίνητο σου επιτρέπει να έχεις προετοιμαστεί και με διάφορα σνακ από το σπίτι όπως στικς λαχανικών, φρούτα, ακόμα και καλαμάκια σουβλάκια.

Tαξίδι με το πλοίο

Kαλό είναι να μην παρασυρθείς από κριτσινάκια, κρακεράκια, και εννοείται πατατάκια και λοιπά λιπαρά σνακ. Αρκεί να ξέρεις ότι 2 κρακεράκια = 1 φέτα ψωμί, οπότε ολόκληρο το πακέτο = 1 φρατζόλα. Προτίμησε 1 τοστ ή 1 αραβική πίτα (χωρίς μαγιονέζα) και αν το ταξίδι είναι μεγάλο και υπάρχει κανονικό εστιατόριο, μπορείς να φας κάποιο κρεατικό με σαλάτα ή ακόμα και ζυμαρικά με κόκκινη σάλτσα (προσέχοντας πάντα την ποσότητα που θα σου σερβίρουν).

Διάβασε επίσης: 3 κανόνες που ακολουθώ για να μην τρώω υπερβολικά (στο γραφείο, στα πάρτι, στο εστιατόριο)

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece