Τοστ με αυγό: 5 διαφορετικοί πουρέδες λαχανικών για τέλειο και υγιεινό αποτέλεσμα

Αλείμματα από λαχανικά για να το συνοδεύσεις

toast-with-avocado-and-egg-picture-id509117250 Credit:Anaiz777

Τα τοστ με αυγό έχουν γίνει ένα από τα βασικότερα trends στη διατροφή τα τελευταία χρόνια και όχι άδικα. Αποτελούν έναν από τους πιο θρεπτικούς τρόπους για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, αφού σού χαρίζουν τις πρωτεΐνες του αυγού, αλλά και τους -απαραίτητους για ενέργεια - υδατάνθρακες για ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

Δες επίσης: Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Φυσικά, για ένα ακόμα πιο υγιεινό  αποτέλεσμα, φρόντισε να προσθέσεις και έξτρα φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά, προσθέτοντας πουρέδες από λαχανικά. Παρακάτω θα βρεις 5 τέλειες ιδέες για να ολοκληρώσεις το γευστικό και υγιεινό πιάτο

Τοστ με αυγό: 5 διαφορετικοί πουρέδες λαχανικών για τέλειο και υγιεινό αποτέλεσμα:

1. Αυγό με πουρέ κίτρινης κολοκύθας

Ο πουρές κίτρινης κολοκύθας θα ολοκληρώσει τέλεια ένα τοστ με αυγό, ενώ παράλληλα, είναι η κατάλληλη εποχή για αυτό το λαχανικό (δες εδώ, αναλυτικά, τη δική μας συνταγή).

2. Αυγό με λιωμένο αβοκάντο  + λεμόνι + μαύρο πιπέρι 

Μια από τις κλασικότερες επιλογές που βλέπουμε συνέχεια και στα social media των nutrition bloggers είναι το τοστ με αυγό και αβοκάντο. Για έξτρα γεύση πρόσθεσε πιπέρι και λεμόνι. (πώς θα φτιάξεις γκουακαμόλε; Δες τη συνταγή)

Δες επίσης: Σπόροι στη διατροφή: Τα οφέλη τους και πώς να τους τρώμε σωστά!

3. Αυγά με kale pesto  + φέτες αβοκάντο 

Το kale είναι μια από τις καλύτερες επιλογές λαχανικών και για τον λόγο αυτό έχει έρθει για τα καλά στο διατροφικό προσκήνιο τα τελευταία χρόνια. Φτιάξε την εύκολη συνταγή για kale pesto φτιάχνουμε εμείς στο SHAPE.

4. Αυγό με χούμους + φέτες αγγουριού + μαύρο σουσάμι

Συνδύασε τα αυγά με το χούμους και δώσε μια δροσιστική νότα για να ολοκληρώσεις το γεύμα σου με φέτες αγγουριού. (Αυτή είναι η αγαπημένη μας συνταγή για χούμους και σάλτσες!

5. Αυγό με πουρέ από κουνουπίδι 

Ο πουρές από κουνουπίδι είναι μια από τις πιο εύκολες συνταγές, αφού το μόνο που χρειάζεται είναι να βράσεις και να πολτοποιήσεις το λαχανικό μαζί με μυρωδικά όπως θυμάρι και πιπέρι και αλάτι. Έχε το στο ψυγείο σου και ολοκλήρωσε πανεύκολα το τοστ σου. Το κουνουπίδι είναι ένα από τα πιο πλούσια σε θρεπτικά συστατικά λαχανικό και ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i