Πρωινό smoothie bowl με μπανάνα και φράουλα για να ξεκινήσεις τη μέρα σου με τον πιο θρεπτικό τρόπο

Από τη nutrition editor, Κωνσταντίνα Μερκούρη.

07.05.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Πρωινό smoothie bowl με μπανάνα

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ξεκινήσεις τη μέρα σου είναι ένα smoothie, δηλαδή  αναμεμειγμένα λαχανικά και φρούτα με νερό.

Σε αντίθεση με τους χυμούς, τα smoothies διατηρούν όλες τις φυτικές ίνες των φρούτων με αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο θρεπτικά, κάτι που αποτελεί και μεγάλο πλεονέκτημά τους αλλά και έναν λόγο που έχουν γίνει τόσο δημοφιλή.

Τα smoothie bowls σού δίνουν ένα έξτρα μπουστάρισμα υγείας, αφού με την προσθήκη των toppings, όπως φρούτα, ξηρούς καρπούς ή σπόρους, γίνονται ακόμα πιο θρεπτικά (αλλά και πιο χορταστικά). Έτσι, μιας και αποτελούν ένα ολοκληρωμένο γεύμα και περιέχουν όλα εκείνα τα συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου, μπορείς να τα καταναλώσεις ως πρωινό γεύμα και όχι ως σνακ.

Εδώ, θα βρεις ένα νόστιμο smoothie bowl, που είναι πανεύκολο να φτιάξεις αυτή την περίοδο μιας και είναι η εποχή της φράουλας και μπορείς να τη βρεις παντού φρέσκια.

Δες επίσης: Το πιο γευστικό smoothie bowl με μπανάνα και φυστικοβούτυρο

Δες επίσης: Smoothie bowl με αβοκάντο – σπανάκι

Πρωινό smoothie bowl με μπανάνα και φράουλα

Υλικά: 

  • 1 μπανάνα
  • 1 κούπα φράουλες
  • μισό ποτήρι νερό

Για toppings:

  • μερικές φέτες φράουλας
  • μερικές φέτες μπανάνας
  • flakes αμυγδάλου
  • σπόρους chia

Εκτέλεση: 

Χτύπησε στο μπλέντερ τη μπανάνα, τις φράουλες και το νερό μέχρι να γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα. Σέρβιρε σε μπολ και ολοκλήρωσε το smoothie με τα toppings.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.