Μελιτζανοσαλάτα, τονοσαλάτα, χούμους με καπνιστή μελιτζάνα, κηπουρού, σάλτσα verde και μεξικάνικη: Συνταγές για σπιτικά ντιπ!

H διατροφολόγος μας προτείνει νόστιμα υγιεινά ντιπ ή σαλάτες για σνακ ή γεύμα με στικς από λαχανικά και κριτσίνια!

04.07.2018

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Δανιέλα Πισιμίση, διαιτολόγο – αθλητική διατροφολόγο, BSc, MSc.

Σάλτσα Μεξικάνικη: 30 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ανακάτεψε 1/2 μέτριο κρεμμύδι σε φέτες, μία πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη, 3 κ.σ. ελαιόλαδο, 10 ντοματάκια ψιλοκομμένα, 1 κ.γ. τριμμένο σκόρδο, αλάτι, πιπέρι καγιέν ή μπούκοβο, 1 κ.γ. ζάχαρη, λίγο χυμό ντομάτας. Άσ΄τη στο ψυγείο 3 ώρες για να δέσουν τα υλικά.

The Mamagers Update:

Κατασκήνωση ή χωριό – 2 ιστορίες για τον αποχωρισμό παιδιού και γονιού

5 βιβλία που διάβασε το παιδί μου χωρίς να του πω «άνοιξε και κανένα βιβλίο!»

Ένας γονιός που δεν έχει αυτοεκτίμηση, περιμένει από το γιο ή την κόρη να του τη δώσει

 

Σάλτσα Verde: 40 θερμίδες/ανά κουταλιά

Χτύπησε στο μπλέντερ από 1 κ.σ.: φρέσκια μέντα, μαϊντανό, άνηθο, κόλιαντρο, εστραγκόν, σέλινο, νεροκάρδαμο, κάππαρη και χυμό από 1 λεμόνι μαζί με 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο και 1 κ.γ. μουστάρδα.

 

Μελιτζανοσαλάτα: 20 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ανακάτεψε: 1/2 κιλό μελιτζάνες φλάσκες ψημένες και χοντροκομμένες στο μπλέντερ, μία σκελίδα σκόρδο, λιωμένη, χυμό από 1 μικρό λεμόνι, 40 ml ελαιόλαδο. Το ψήσιμο στα κάρβουνα είναι ιδανικό για τη μελιτζανοσαλάτα, γιατί οι μελιτζάνες αποκτούν καπνιστή γεύση. Εναλλακτικά, ψήσε τες στο γκριλ.

Τονοσαλάτα: 25 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ανακάτεψε: 1 τόνο σε νερό, 1 κ.σ. κάππαρη, 1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό, 2 κ.σ. μουστάρδα, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 χυμό από λεμόνι, 1 ψιλοτριμμένο καρότο.

 

Χούμους με Καπνιστή Μελιτζάνα: 35 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ρϊξε στο μπλέντερ: μία μελιτζάνα φλάσκα ψημένη, 2 φλιτζάνια βρασμένα ρεβίθια, μία σκελίδα σκόρδο, χυμό από 1 λεμόνι, 2 κ.σ. ταχίνι, 3 κ.σ. ελαιόλαδο, 2 κ.σ. ψιλοκομμένο μαϊντανό, 3/4 κ.γ. κύμινο.

 

Κηπουρού: 50 θερμίδες/ανά κουταλιά

Ψιλόκοψε τα λαχανικά και ανακάτεψε 2 μέτρια καρότα, 1/4 λάχανο άσπρο μικρό, 1 ραπανάκι, λίγο σέλινο, 3 αγγουράκια τουρσί, 1 φλιτζάνι μαγιονέζα, 1 κ.σ. κέτσαπ, 1 κ.σ. ξίδι. Άσ’ τη στο ψυγείο 3 ώρες για να δέσουν τα υλικά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

Κέικ ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς και λιναρόσπορο – για τέλειο πρωινό

Κέικ ολικής άλεσης με ξηρούς καρπούς: είναι υγιεινό, πλούσιο σε φυτικές ίνες και υψηλής διατροφικής αξίας, απίστευτα νόστιμο και ταιριάζει ιδανικά το πρωί με τον καφέ σου…

στρώματα γυμναστικής
Υπάρχει γρήγορο αδυνάτισμα; Θα ξαναπάρω τα κιλά αν τα χάσω γρήγορα; Όσο λιγότερες θερμίδες τόσο μεγαλύτερη η απώλεια βάρους;

Το γρήγορο αδυνάτισμα είναι ίσως το πιο αγαπημένο θέμα του διαδικτύου. Από όσα έχεις διαβάσει ξέρεις τι ισχύει και τι όχι; Ας ξεκαθαρίσουμε το τοπίο.

σπόροι υγείας
Σπόροι στη διατροφή: Τα οφέλη τους και πώς να τους τρώμε σωστά!

Γνώρισε αυτά τα μικροσκοπικά αλλά ισχυρά φυσικά superfoods

#shapegreece