Έχεις τετράγωνους γλουτούς; Αυτές είναι οι ιδανικές ασκήσεις για σένα! (μάθε τι σχήμα γλουτών έχεις!)

Επίλεξε τις κατάλληλες ασκήσεις για γλουτούς, ανάλογα με το σχήμα τους.

25.07.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Έχεις τετράγωνους γλουτούς; Αυτές είναι οι ιδανικές ασκήσεις για σένα! (μάθε τι σχήμα γλουτών έχεις!)

Θέλεις υπέροχους γλουτούς; Ρητορική ερώτηση! Πώς θα τους πετύχεις; Ανακάλυψε τις καλύτερες ασκήσεις που θα σμιλέψουν τα οπίσθια σου με οδηγό το φυσικό τους σχήμα.

Ποιο είναι το σχήμα των γλουτών σου; Τετράγωνο, στρογγυλό ή καρδιά;

Διάβασε επίσης: Έχεις γλουτούς σε σχήμα καρδιάς; Μάθε τις ιδανικές ασκήσεις για τέλεια οπίσθια!

Μπορεί να έχεις ήδη μια απάντηση, αν όχι, η λύση είναι να ζητήσεις τη βοήθεια μιας (καλής) φίλης. Ζήτησέ της να φωτογραφίσει τα οπίσθιά σου με κολάν. Θα χρειαστείς μια φωτογραφία ανφάς, μία πλάγια και μία από γωνία 45 μοιρών. Αυτές οι φωτογραφίες θα σου φανούν χρήσιμες όχι μόνο για να προσδιορίσεις το σχήμα αλλά και για να παρακολουθείς την πρόοδο της προπόνησής σου.

Τετράγωνοι γλουτοί

Εάν οι γλουτοί σου είναι τετράγωνοι σημαίνει πως «πέφτουν» λίγο στο κάτω μέρος και έχουν λίγο παραπάνω όγκο ψηλά, κάτι που μπορεί να δημιουργεί μια κορυφή σαν μάφιν! Για να ανασηκώσεις τους γλουτούς σου, η προπονήτρια Tracey Mallet, δημιουργός του 24 Hour Fitness, λέει πως θα πρέπει να επικεντρωθείς στο μέσο γλουτιαίο – τους πλευρικούς μυς ψηλά στους γλουτούς σου, πιο κοντά στη μέση.

Διάβασε επίσης: Στρογγυλοί γλουτοί; Συγχαρητήρια… αλλά δες και τις ιδανικές ασκήσεις για το σχήμα τους!

Και για να μειώσεις πραγματικά… το μάφιν, ο Xavier Quimbo, συνιδρυτής και προπονητής στο Speedplay λέει πως πρέπει να προσθέσεις περιστροφές. «Όταν προσθέσεις περιστροφή στις προβολές και τις ασκήσεις ποδιών δουλεύεις ταυτόχρονα και τη μέση σου, κάτι που θα βοηθήσει να μειωθούν οι λαβές του έρωτα. Δύο από τις αγαπημένες μου ασκήσεις είναι η μπροστινή προβολή με περιστροφή και μια προς τα πίσω crossover προβολή (προβολή με βύθιση). Εκτός από τους γλουτούς, οι ασκήσεις αυτές θα στοχεύσουν τη μέση, τους κοιλιακούς, τους πλάγιους και το κάτω μέρος της πλάτης σου» προσθέτει ο Quimbo.

Μάθε στη σελίδα 2 τις ασκήσεις για τετράγωνους γλουτούς

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.