4 λόγοι να πας για περπάτημα σήμερα κιόλας

Ναι, θεωρείται κι αυτό είδος γυμναστικής.

06.05.2019

εχεις διαβασει

Από τη Monika Kwiecien, personal trainer (Instagram: @monikaskwiecien).

Μπορεί η γιόγκα, η διαλλειματική προπόνηση, το τρέξιμο ή το Pilates να είναι κάποια από τα ‘must go’ προγράμματα, ωστόσο υπάρχει άλλο ένα είδος γυμναστικής που αξίζει να αναφέρουμε. Tο περπάτημα. Αυτό γιατί:

1. Συμβάλει στην κατανάλωση θερμίδων

Το περπάτημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προπόνηση της ημέρας ή να είναι μια καλή συμπληρωματική άσκηση για οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα εκγύμνασης έχουμε επιλέξει. Αν είσαι αρχάρια και έχεις στόχο τη μείωση σωματικού βάρους αλλά παράλληλα δεν είσαι έτοιμη να ενταχθείς σε ένα δυναμικό πρόγραμμα προπονήσεων, φόρα τα αθλητικά σου παπούτσια και αφιέρωσε στον εαυτό σου λίγα λεπτά περπάτημα την ημέρα. Έχει αποδειχθεί πως μισή ώρα περπάτημα συμβάλει στην κατανάλωση θερμίδων, ενισχύει το μεταβολισμό και βελτιώνει την αερόβια ικανότητα. Συμβουλή: Για μεγαλύτερη δυσκολία, επέλεξε γρήγορο ρυθμό ή ανηφορικό δρόμο.

2. Λειτουργεί ως αγχολυτικό

Αν είσαι από τους ανθρώπους που έχουν αρκετά φορτωμένο πρόγραμμα τις καθημερινές, μια βόλτα με ένα αγαπημένο πρόσωπο θα σε κάνει να αλλάξεις παραστάσεις, να σκεφτείς τα πράγματα πιο θετικά και να αισθανθείς λιγότερο απομονωμένη. Με λίγα λόγια θα αλλάξει τη διάθεσή σου.

3. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα

Κατά τη διάρκεια μιας βόλτας το σώμα μας απελευθερώνει αντισώματα, τα οποία μας προστατεύουν από εξωτερικούς κινδύνους. Επιπλέον, μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης που στρεσάρουν τον οργανισμό μας ρίχνοντας την άμυνά του, ενώ οι εντονότερες εισπνοές που παίρνουμε κατά τη διάρκεια της βάδισης αποφορτίζουν τη συσσωρευμένη ένταση.

4. Βελτιώνει τη φλεβική κυκλοφορία

Γυναίκες διαφόρων ηλικιών υποφέρουν από φλεβίτιδα και κιρσούς. Το περπάτημα ενισχύει τη κυκλοφορία αίματος στους μύες των ποδιών, συμβάλλοντας στην πρόληψη ή μείωση του πρηξίματος και των σχετικών ενοχλήσεων που πιθανόν να υπάρχουν.

5. Δυναμώνει μύες και αρθρώσεις

Το περπάτημα ενισχύει το εύρος κίνησης των αρθρώσεων, αποτρέπει τη δυσκαμψία και τονώνει τους μύες των ποδιών, στοιχείο απαραίτητο για την προστασία των αρθρώσεων. Μερικά λεπτά περπάτημα την ημέρα είναι ιδανικά για πρόληψη της οστεοπόρωσης αλλά και την ήπια αποκατάσταση τραυματισμών.

Διάβασε επίσης: Αυτές είναι οι 4 καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες για κάψιμο λίπους, σύσφιγξη, αδυνάτισμα, λέει η trainer

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece