5 πράγματα που δεν ξέρεις ότι καίνε λίπος για σένα (καμία σχέση με γυμναστική)

Τα όνειρα που βλέπεις, ο διαλογισμός και άλλα περίεργα πράγματα που απέδειξαν οι έρευνες ότι μπορούν να βοηθήσουν στο κάψιμο λίπους.

22.04.2019

εχεις διαβασει

Διάβασε αυτούς τους ιατρικά αποδεδειγμένους τρόπους για να κάψεις γρήγορα λίπος και να χάσεις μερικά κιλά.

1. Πες «ομμμμμμ»

Το άγχος μπορεί να συμβάλει στο κοιλιακό λίπος, σύμφωνα με αρκετές μελέτες, ανάμεσά τους μία πρόσφατη από το Πανεπιστήμιο της California στο San Francisco. «Όταν είσαι αγχωμένη, ορμόνες όπως η κορτιζόλη διεγείρουν την όρεξή σου, μειώνουν το μεταβολισμό σου και ενθαρρύνουν την αποθήκευση λίπους στο στομάχι σου», εξηγεί ο Shawn Talbott, Ph.D., διευθυντής της Κλινικής Διατροφής στο Πανεπιστήμιο της Utah.Οπότε, τι πρέπει να κάνει ένα αγχωμένο κορίτσι; «Βρες μια δραστηριότητα που σου μειώνει το άγχος, είτε αυτή είναι να ακούς χαλαρωτική μουσική είτε να κάνεις yoga, και κάνε την καθημερινά», συμβουλεύει ο Talbott.

Διάβασε επίσης: 8 διαχρονικές συμβουλές από τον fitness expert για ωραίες καμπύλες και σφιχτό σώμα

2. Ασκήσου στο προεμμηνορροϊκό

Μπορείς να χάσεις περισσότερο βάρος αν ασκείσαι κατά τη διάρκεια της τελευταίας φάσης του εμμηνορροϊκού σου κύκλου απ’ ότι σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή του κύκλου σου, σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Adelaide στην Αυστραλία.Οι ορμόνες οιστρογόνα και προγεστερόνη βάζουν φωτιά στο φούρνο του μεταβολισμού σου: κάνουν τον οργανισμό σου να χρησιμοποιήσει περισσότερο λίπος ως πάροχο ενέργειας, έτσι καίγεται περισσότερο καθώς ασκείσαι.«Οι γυναίκες καίνε περίπου 30% περισσότερο λίπος τις δύο εβδομάδες μετά την ωορρηξία μέχρι περίπου 2 μέρες πριν την περίοδο», εξηγεί η συγγραφέας της μελέτης Leanne Redman.

3. Σπάσε τα προγράμματά σου

Δοκίμασε να μοιράσεις τα προγράμματά σου σε δύο πιο σύντομες 20λεπτες περιόδους. Θα δώσεις ώθηση στο μεταβολισμό σου για μία ή δύο ώρες μετά από κάθε πρόγραμμα, που σημαίνει πως θα καις περισσότερες θερμίδες απ’ ότι θα έκανες με ένα πιο παρατεταμένο πρόγραμμα .Δεν έχεις χρόνο; Ακόμη και μικρές «εκρήξεις» δραστηριότητας θα επιταχύνουν το μεταβολισμό σου, σύμφωνα με μία μελέτη στο Nature. Μόλις ένα πεντάλεπτο περπάτημα γύρω από το σπίτι σου κάθε ώρα μεταφράζεται σε κάψιμο επιπλέον 200 με 300 θερμίδων κάθε μέρα.

4. Περπάτα όσο μιλάς στο τηλέφωνο

Οι άνθρωποι που είναι συνέχεια σε κίνηση -σταυρώνουν και ξεσταυρώνουν τα πόδια τους, τεντώνονται και βαδίζουν- καίνε περισσότερες θερμίδες. Όταν ερευνητές στην κλινική Mayo ζήτησαν από μερικούς ανθρώπους να καταναλώνουν 1.000 επιπλέον θερμίδες τη μέρα για οχτώ εβδομάδες, βρήκαν πως μόνο εκείνοι που δεν έκαναν «νευρικές κινήσεις» αποθήκευσαν τις θερμίδες ως λίπος.

5. Δες αρκετά όνειρα

Ναι, μπορεί να θέλεις να δεις Netflix είναι όμως πολύ πιο σημαντικό για την περιφέρειά σου να πας στο κρεβάτι. Μία μελέτη από τι ιατρικό κέντρο του πανεπιστημίου του Chicago βρήκε πως οι άνθρωποι που κοιμόντουσαν μόνο τέσσερις ώρες είχαν πολύ μεγαλύτερη δυσκολία να επεξεργαστούν τους υδατάνθρακες. Ο υπεύθυνος; Τα αυξημένα επίπεδα ινσουλίνης και της κορτιζόλης, της ορμόνης του άγχους. «Όταν είσαι εξαντλημένη, το σώμα σου δεν έχει την ενέργεια για να κάνει τις καθημερινές του λειτουργίες, οι οποίες συμπεριλαμβάνουν την αποτελεσματική καύση θερμίδων», λέει ο Talbott. Οπότε ο καλύτερος τρόπος για να βεβαιωθείς πως ο μεταβολισμός σου λειτουργεί ομαλά είναι να ονειρεύεσαι για έξι με οχτώ ώρες κάθε βράδυ.

Διάβασε επίσης: Η ιδανική διατροφή για κάψιμο λίπους (επιλογές για πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece