Μεταβολισμός: αυτό είναι το τέλειο 24ωρο του!

Γρήγορος μεταβολισμός: Είναι ένας από τους βασικούς στόχους που θα θέσεις ξεκινώντας το φετινό Bikini Body Countdown.

24.01.2019

εχεις διαβασει

Ιδού τι πρέπει να κάνεις από το πρωί μέχρι το βράδυ για να βάλεις φωτιά στο μεταβολισμό σου!

Ήδη από το πρωί ο μεταβολισμός «τρέχει»

7:00 π.μ.

Ώρα να ξυπνήσεις! Για 2 μόλις λεπτά αφού σηκωθείς, κάνε πηδηματάκια, jumping jacks, high knee skips, push-ups ή crunches.

7:15 π.μ.

Φτιάξε ομελέτα με 2 αβγά και μία λεπτή φέτα μπέικον. Σε έρευνα του 2009 του Πανεπιστημίου Purdue συμπεραίνεται ότι οι αισθάνονται πιο γεμάτοι όλοι την ημέρα τρώγοντας ένα πρωινό με πρωτεΐνες, ενώ μειώνονται οι πιθανότητες να φάνε υπερβολικά στα υπόλοιπα γεύματα.

7:45 π.μ.

Πήγαινε στο γυμναστήριο και εκτέλεσε το δικό σου πρόγραμμα ασκήσεων. Θυμήσου να σηκώνεις τα βάρη αργά. Όταν κάνεις 3 δευτερόλεπτα για να σηκώσεις βάρη με πρόγραμμα αντίστασης όλου του σώματος, μπορείς να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου για 3 ημέρες, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Wayne. Οι συμμετέχοντες σε αυτήν χρησιμοποιούσαν βαράκια διαφόρων κιλών για 5 σετ των 6 επαναλήψεων για κάθε άσκηση.

9:00 π.μ.

Πιες λίγο γάλα. Μια δίαιτα πλούσια σε ασβέστιο μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους, σύμφωνα με μελέτη του 2007 σε υπέρβαρα άτομα.

The Mamagers Update

Τα παραμύθια είναι η «γλώσσα» που φέρνει κοντά τα παιδιά με τη γιαγιά και τον παππού

Τα είδη του παιχνιδιού σύμφωνα με την ηλικία των παιδιών και τα στάδια ανάπτυξης

10:00 π.μ.

Απόλαυσε ένα snack πλούσιο σε πρωτεΐνη, όπως μισό σάντουιτς με γαλοπούλα. Σε μελέτη του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια, αθλητές που κατανάλωναν 3 snacks των 250 θερμίδων τη μέρα είχαν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν λίπος και να έχουν περισσότερη ενέργεια από εκείνους που δεν το έκαναν.

11:00 π.μ.

Περπάτα ζωηρά στο γραφείο. Σε πρόσφατη έρευνα της Κλινικής Mayo βρέθηκε ότι οι αδύνατοι άνθρωποι περπατούν κατά μέσον όρο 5,5 χιλιόμετρα περισσότερο από τους παχύσαρκους.

Τι συμβαίνει το μεσημέρι;

1:00 μ.μ.

Για μεσημεριανό, προτίμησε σαλάτα με σπανάκι και φιλέτο βακαλάου με νιφάδες αμυγδάλου. Όλα περιέχουν μαγνήσιο, ένα μεταλλικό στοιχείο που βοηθά το μεταβολισμό σου να επιταχύνει.

2:00 μ.μ.

Εάν το meeting σου είναι με ένα ή δύο άτομα, κάν’ το όπως ο Dr. House, περπατώντας στους διαδρόμους ενώ συζητάτε.

4:00 μ.μ.

Ώρα για ένα ποτήρι κρύο πράσινο τσάι. Σε μέλετη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutrition διαπιστώθηκε ότι οι κατεχίνες που περιέχονται στο πράσινο τσάι μειώνουν το σωματικό λίπος.

5:00 μ.μ.

Σε έπιασαν λιγούρες; Μπορείς να απολαύσεις άλλο ένα μίνι γεύμα – και μάλιστα καυτό! Σε μελέτη του 2006 έγινε γνωστό ότι τα καυτερά φαγητά βοηθούν στο κάψιμο του λίπους και των θερμίδων.

7:00 μ.μ.

Πήγαινε για περπάτημα πριν από το δείπνο. Διάβασε τον οδηγό για το περπάτημα που δημοσιεύουμε σε αυτό το τεύχος για να μάθεις τα do’s και dont’s.

7:30 μ.μ.

Ώρα δείπνου. Εάν γευμάτισες ελαφρά σήμερα, μπορείς να φας κάτι παραπάνω τώρα χωρίς τύψεις. «Δεν έχει σημασία πότε τρως, αλλά το πόσο τρως» επισημαίνει η δρ Μαρία Αθ. Ψωμά.

Και το βράδυ;

9:30 μ.μ.

Πάρε ένα καλό βιβλίο (ή περιοδικό!), βάλε λίγη μουσική και χαλάρωσε. Το άγχος αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης, ενός χημικού που αυξάνει το λίπος στους κοιλιακούς.

10:30 μ.μ.

Κλείσε τις κουρτίνες, για να μην ξυπνήσεις νωρίς από τον ήλιο. Σε έρευνα του 2008 τονίζεται ότι το να κοιμάσαι λιγότερο έχει επίδραση στις ορμόνες που επηρεάζουν την αίσθηση της πείνας, κάνοντάς σε να νιώθεις λιγότερο χορτασμένη από το φαγητό και γενικότερα πιο πεινασμένη.

Διάβασε επίσης: Γιατί είναι δύσκολο να χαθούν τα λίγα κιλά; Πώς θα κάνεις το μεταβολισμό σου να βοηθήσει και τι είναι ο μαγικός αριθμός 150;

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece