Μεταβολισμός: αυτό είναι το τέλειο 24ωρο του!

Γρήγορος Μεταβολισμός: Είναι ένας από τους βασικούς στόχους που θα θέσεις ξεκινώντας το φετινό Bikini Body Countdown.

29.03.2018

εχεις διαβασει

Ιδού τι πρέπει να κάνεις από το πρωί μέχρι το βράδυ για να βάλεις φωτιά στο μεταβολισμό σου!

Από το πρωί ο μεταβολισμός «τρέχει»

7:00 π.μ.

Ώρα να ξυπνήσεις! Για 2 μόλις λεπτά αφού σηκωθείς, κάνε πηδηματάκια, jumping jacks, high knee skips, push-ups ή crunches.

7:15 π.μ.

Φτιάξε ομελέτα με 2 αβγά και μία λεπτή φέτα μπέικον. Σε έρευνα του 2009 του Πανεπιστημίου Purdue συμπεραίνεται ότι οι αισθάνονται πιο γεμάτοι όλοι την ημέρα τρώγοντας ένα πρωινό με πρωτεΐνες, ενώ μειώνονται οι πιθανότητες να φάνε υπερβολικά στα υπόλοιπα γεύματα.

 

7:45 π.μ.

Πήγαινε στο γυμναστήριο και εκτέλεσε το δικό σου πρόγραμμα ασκήσεων. Θυμήσου να σηκώνεις τα βάρη αργά. Όταν κάνεις 3 δευτερόλεπτα για να σηκώσεις βάρη με πρόγραμμα αντίστασης όλου του σώματος, μπορείς να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου για 3 ημέρες, σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Wayne. Οι συμμετέχοντες σε αυτήν χρησιμοποιούσαν βαράκια διαφόρων κιλών για 5 σετ των 6 επαναλήψεων για κάθε άσκηση.

9:00 π.μ.

Πιες λίγο γάλα. Μια δίαιτα πλούσια σε ασβέστιο μπορεί να ενισχύσει την απώλεια βάρους, σύμφωνα με μελέτη του 2007 σε υπέρβαρα άτομα.

The Mamagers Update

Τα παραμύθια είναι η «γλώσσα» που φέρνει κοντά τα παιδιά με τη γιαγιά και τον παππού

Τα είδη του παιχνιδιού σύμφωνα με την ηλικία των παιδιών και τα στάδια ανάπτυξης

10:00 π.μ.

Απόλαυσε ένα snack πλούσιο σε πρωτεΐνη, όπως μισό σάντουιτς με γαλοπούλα. Σε μελέτη του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια, αθλητές που κατανάλωναν 3 snacks των 250 θερμίδων τη μέρα είχαν περισσότερες πιθανότητες να χάσουν λίπος και να έχουν περισσότερη ενέργεια από εκείνους που δεν το έκαναν.

 

11:00 π.μ.

Περπάτα ζωηρά στο γραφείο. Σε πρόσφατη έρευνα της Κλινικής Mayo βρέθηκε ότι οι αδύνατοι άνθρωποι περπατούν κατά μέσον όρο 5,5 χιλιόμετρα περισσότερο από τους παχύσαρκους.

1:00 μ.μ.

Για μεσημεριανό, προτίμησε σαλάτα με σπανάκι και φιλέτο βακαλάου με νιφάδες αμυγδάλου. Όλα περιέχουν μαγνήσιο, ένα μεταλλικό στοιχείο που βοηθά το μεταβολισμό σου να επιταχύνει.

2:00 μ.μ.

Εάν το meeting σου είναι με ένα ή δύο άτομα, κάν’ το όπως ο Dr. House, περπατώντας στους διαδρόμους ενώ συζητάτε.

4:00 μ.μ.

Ώρα για ένα ποτήρι κρύο πράσινο τσάι. Σε μέλετη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Nutrition διαπιστώθηκε ότι οι κατεχίνες που περιέχονται στο πράσινο τσάι μειώνουν το σωματικό λίπος.

 

5:00 μ.μ.

5:00 μ.μ.

Σε έπιασαν λιγούρες; Μπορείς να απολαύσεις άλλο ένα μίνι γεύμα – και μάλιστα καυτό! Σε μελέτη του 2006 έγινε γνωστό ότι τα καυτερά φαγητά βοηθούν στο κάψιμο του λίπους και των θερμίδων.

7:00 μ.μ.

Πήγαινε για περπάτημα πριν από το δείπνο. Διάβασε τον οδηγό για το περπάτημα που δημοσιεύουμε σε αυτό το τεύχος για να μάθεις τα do’s και dont’s.

7:30 μ.μ.

Ώρα δείπνου. Εάν γευμάτισες ελαφρά σήμερα, μπορείς να φας κάτι παραπάνω τώρα χωρίς τύψεις. «Δεν έχει σημασία πότε τρως, αλλά το πόσο τρως» επισημαίνει η Μαρία Αθ. Ψωμά.

9:30 μ.μ.

Πάρε ένα καλό βιβλίο (ή περιοδικό!), βάλε λίγη μουσική και χαλάρωσε. Το άγχος αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης, ενός χημικού που αυξάνει το λίπος στους κοιλιακούς.

10:30 μ.μ.

Κλείσε τις κουρτίνες, για να μην ξυπνήσεις νωρίς από τον ήλιο. Σε έρευνα του 2008 τονίζεται ότι το να κοιμάσαι λιγότερο έχει επίδραση στις ορμόνες που επηρεάζουν την αίσθηση της πείνας, κάνοντάς σε να νιώθεις λιγότερο χορτασμένη από το φαγητό και γενικότερα πιο πεινασμένη.

Πριν κοιμηθείς, πιες το πορτοκαλί δίσκιο από το σύστημα αδυνατίσματος Ημέρας & Νύχτας για ολοκληρωμένη δράση Kaligram Day & night. Η σύνθεσή του συνδυάζει το επιλεγμένο φυτικό συστατικό Garcinia cambogia με τα ιχνοστοιχεία χρώμιο και ψευδάργυρο. To εξωτικό φρούτο Garcinia cambogia που μοιάζει με μικρή κολοκύθα χρησιμοποιείται εδώ και αιώνες ως διατροφικό συστατικό στη νοτιοανατολική Ασία, όπου ευδοκιμεί. Το εκχύλισμα του φλοιού του καρπού του είναι υψηλής περιεκτικότητας σε HCA (60% υδροξυκιτρικό οξύ), που έχει την ιδιότητα να εμποδίζει την αποθήκευση του λίπους και συγχρόνως να δημιουργεί το αίσθημα του κορεσμού μειώνοντας την επιθυμία για φαγητό. Και δεν θα πεινάς όλη νύχτα αλλά και θα καις το ήδη αποθηκευμένο λίπος όσο κοιμάσαι… τι άλλο θέλεις; Μην ξεχάσεις πριν κοιμηθείς να εφαρμόσεις μια ακόμα φορά την κρέμα στα «δύσκολα» σημεία. Μην ανησυχείς για τα σεντόνια σου, δεν θα τα λερώσεις. Είπαμε είναι δροσερή, απορροφάται άμεσα και δεν αφήνει λιπαρότητα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

Δοκίμασα τη νέα συλλογή των adidas Women και ιδού η εμπειρία μου

Σε ένα exclusive event στο κατάστημα Cosmos Sport στην Αγία Παρασκευή, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την ολοκαίνουρια συλλογή «Statement» των adidas Women.

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

#shapegreece