5 λεπτά αρκούν για να κάψεις το λίπος στην κοιλιά ξαπλωμένη στο κρεβάτι

Το πεντάλεπτο workout που στοχεύει στην ενδυνάμωση των κάτω κοιλιακών αλλά και στην καύση του λίπους.

κοιλιακοι iStock

Έχουμε συνδυάσει την άσκηση με ώρες ατελείωτες στο γυμναστήριο, σκληρές προπονήσεις που απαιτούν ιδιαίτερο κόπο και προσπάθεια, προκειμένου να δούμε σύντομα αλλαγή στη σιλουέτα μας. Η καύση του λίπους δε, μοιάζει με εξαντλητική διαδικασία χωρίς κανένα αποτέλεσμα, παρά τα αμέτρητα χιλιόμετρα που διανύεις καθημερινά πάνω στον διάδρομο. Βέβαια, τα παραπάνω μπορεί να σου φαίνονται εντελώς ουτοπικά, καθώς ο περιορισμένος χρόνος που διαθέτεις, πέραν των υποχρεώσεων, καλύπτει μόνο τα βασικά. Που καιρός για γυμναστήρια!

Η υγεία του οργανισμού μας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την φυσική μας κατάσταση, η οποία πρέπει να βρίσκεται σε φόρμα, σε κάθε ηλικία. Τόσο το μέτρο, όσο και η συνέπεια στις προπονήσεις μας είναι σημαντικοί παράγοντες, όχι μόνο για να παραμείνεις fit αλλά και να χάσεις περιττά κιλά. Η αρχή μπορεί να γίνει ακόμα και από το κρεβάτι σου, όσο απίστευτο και αν σου ακούγεται! Πως; Το παρακάτω workout, διάρκειας μόλις πέντε λεπτών,  σου δείχνει πως θα ξεφορτωθείς σταδιακά το λίπος από την κοιλιά, τονώνοντας ταυτόχρονα τους κάτω κοιλιακούς σου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να ξαπλώσεις στο κρεβάτι σου και να ακολουθείς τακτικά την παρακάτω γρήγορη abs ρουτίνα.

Δες το βίντεο εδώ:

 

H καυτή ρουτίνα που χτίζει six-pack στο δεκάλεπτο

Άσκηση βάτραχος: Τα ροκανίσματα που υπόσχονται γραμμωμένους κοιλιακούς

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i