3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Η Χριστίνα Μαυρίδου μάς δείχνει τις ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις για τέλεια χέρια.

11.07.2018

εχεις διαβασει

Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου προτείνει τρεις κορυφαίες ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες. Θέλεις δυνατούς τρικέφαλους; Ιδού οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε, αρκεί να έχεις μαζί σου ένα στρώμα γυμναστικής για μεγαλύτερη άνεση.

Στηρίξου στα γόνατα και τις παλάμες, έχοντας τον κορμό, τα ισχία και τα γόνατα σε μια ευθεία, χωρίς να κάνει λόρδωση η μέση. Φέρε τις παλάμες σου κάτω από το στήθος με τα δάχτυλά σου να σχηματίζουν ένα τρίγωνο. Εισπνέοντας, λύγισε τους αγκώνες, ρίξε το βάρος του σώματός σου μπροστά και κάτω και εκπνέοντας τέντωσε αγκώνες σηκώνοντας το βάρος σου με τους τρικέφαλους. Επανάλαβε 15 φορές.

Τοποθέτησε τις παλάμες σου ακριβώς κάτω από τους ώμους σου, έχοντας την ίδια θέση σώματος με πριν. Εισπνέοντας λύγισε τους αγκώνες σου με τους βραχίονες να εφάπτονται στον κορμό σου και εκπνέοντας τέντωσε τον αγκώνα σου σφίγγοντας τον τρικέφαλο μυ. Επανάλαβε 10 φορές.

Κάτσε ανάσκελα, στηρίζοντας το σώμα σου στα πέλματα και στις παλάμες. Έχοντας στον αέρα τη λεκάνη, πάρε εισπνοή από τη μύτη και λύγισε τους αγκώνες προς τα πίσω.

Εκπνέοντας από το στόμα, τέντωσε τους αγκώνες και σήκωσε τη λεκάνη ψηλά (σφίγγοντας τους γλουτούς), έτσι ώστε να γυμνάσεις ακόμα περισσότερο τους τρικέφαλους. Επανάλαβε 20 φορές.

Διάβασε επίσης: Απαλλάξου από το λίπος στα χέρια με αυτές τις κορυφαίες ασκήσεις της trainer

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

3 πράγματα που δεν χρειάζεται η αθλητική διατροφή σου

O αθλητικός διατροφολόγος Μάνος Δημητρούλης συστήνει τι να αποφεύγεις.

4 λάθη στο τρέξιμο που πρέπει να σταματήσεις σήμερα

Η ειδικός μάς προειδοποιεί για τα σημαντικότερα λάθη που κάνουμε όταν τρέχουμε και δημιουργούμε προβλήματα στα πόδια μας.

Άσκηση σανίδα: Πώς να την κάνεις σωστά για να «χτίσεις» σώμα!

Αυτή η απλή – φαινομενικά – άσκηση μπορεί να έχει τεράστια οφέλη όχι μόνο για τον κορμό, αλλά και για το υπόλοιπο σώμα σου. 

aerial dance
Shape Tested: H editor Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει aerial dance! (Ναι, κάνει γράμμωση σε χρόνο dt!)

Απόκτησε καλλίγραμμο κορμί χορεύοντας σαν αερικό. Γίνεται, με aerial dance!

Αναπνέεις από το διάφραγμα ή το θώρακα; Η σωστή αναπνοή για κάθε άσκηση (και how to) από την pilates expert

Ο τρόπος που εισπνέεις και εκπνέεις μπορεί να σου δώσει ενέργεια, να διώξει το άγχος και να τονώσει τις προπονήσεις σου. 

Προπόνηση… Survivor με την Puma και τον Ηλία Γκότση

Στο άλσος Παπάγου, η Puma και ο training ambassador της, Ηλίας Γκότσης, ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ιδιαίτερο, powerful & inspiring Βootcamp.

#shapegreece