3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Η Χριστίνα Μαυρίδου μάς δείχνει τις ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις για τέλεια χέρια.

11.07.2018

Γράφει: Χριστίνα Μαυρίδου

εχεις διαβασει

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου προτείνει τρεις κορυφαίες ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες. Θέλεις δυνατούς τρικέφαλους; Ιδού οι ασκήσεις που μπορείς να κάνεις οπουδήποτε, αρκεί να έχεις μαζί σου ένα στρώμα γυμναστικής για μεγαλύτερη άνεση.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Στηρίξου στα γόνατα και τις παλάμες, έχοντας τον κορμό, τα ισχία και τα γόνατα σε μια ευθεία, χωρίς να κάνει λόρδωση η μέση. Φέρε τις παλάμες σου κάτω από το στήθος με τα δάχτυλά σου να σχηματίζουν ένα τρίγωνο. Εισπνέοντας, λύγισε τους αγκώνες, ρίξε το βάρος του σώματός σου μπροστά και κάτω και εκπνέοντας τέντωσε αγκώνες σηκώνοντας το βάρος σου με τους τρικέφαλους. Επανάλαβε 15 φορές.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Τοποθέτησε τις παλάμες σου ακριβώς κάτω από τους ώμους σου, έχοντας την ίδια θέση σώματος με πριν. Εισπνέοντας λύγισε τους αγκώνες σου με τους βραχίονες να εφάπτονται στον κορμό σου και εκπνέοντας τέντωσε τον αγκώνα σου σφίγγοντας τον τρικέφαλο μυ. Επανάλαβε 10 φορές.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Κάτσε ανάσκελα, στηρίζοντας το σώμα σου στα πέλματα και στις παλάμες. Έχοντας στον αέρα τη λεκάνη, πάρε εισπνοή από τη μύτη και λύγισε τους αγκώνες προς τα πίσω.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Εκπνέοντας από το στόμα, τέντωσε τους αγκώνες και σήκωσε τη λεκάνη ψηλά (σφίγγοντας τους γλουτούς), έτσι ώστε να γυμνάσεις ακόμα περισσότερο τους τρικέφαλους. Επανάλαβε 20 φορές.

Διάβασε επίσης: Απαλλάξου από το λίπος στα χέρια με αυτές τις κορυφαίες ασκήσεις της trainer

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece