Τι πρόγραμμα να κάνω στο διάδρομο για να χάσω κιλά;

Η αναγνώστρια του Shape ρωτάει πώς μπορεί να χάσει κιλά με διάδρομο και η Ελένη Πετρουλάκη Ivic απαντά.

03.07.2019

Γράφει: Ελένη Πετρουλάκη Ivic

εχεις διαβασει

Τι πρόγραμμα να κάνω στο διάδρομο για να χάσω κιλά;

H ερώτηση της αναγνώστριας:

«Είμαι 33 ετών, έχω ύψος 1.71 και είμαι 71 κιλά. Θέλω να χάσω 10 κιλά και είμαι ήδη σε πρόγραμμα διατροφής με διατροφολόγο. Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να κάνω διάδρομο ώστε να χάσω τα κιλά μου, ποια θα είναι η διάρκεια και ποιο πρόγραμμα να ακολουθήσω; Ισχύει ότι η διαλειμματική προπόνηση ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και καις περισσότερες θερμίδες; Τι πρόγραμμα να ακολουθήσω στο διάδρομο (συχνότητα, διάρκεια, πρόγραμμα) και πόσες φορές θα πρέπει να κάνω βαράκια;».

Η απάντηση της Ελένης Πετρουλάκη Ivic

«Τέσσερις φορές την εβδομάδα, κυρίως νωρίς το πρωί για τουλάχιστον 30’ και ένταση τέτοια, ώστε να μην ξεπερνάς τους 130 παλμούς» απαντά η Ελένη Πετρουλάκη-Ivic και συμπληρώνει: «Όλοι οι διάδρομοι έχουν διάφορα προγράμματα, το ιδανικό όμως είναι αυτό που διαμορφώνει ο γυμναστής σου ή ακόμη και εσύ η ίδια, εφόσον τηρείς τον κανόνα ότι οι παλμοί σου καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος δεν ξεπερνούν τους 130 και δεν πέφτουν κάτω από τους 120».

«Όσον αφορά τη διαλειμματική προπόνηση, μετά από αρκετές έρευνες έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει το μυϊκό ιστό, άρα και το μεταβολισμό, όμως δεν καις απαραίτητα περισσότερες θερμίδες και δεν συνιστάται σε άτομα ή αθλητές χαμηλής ή μέτριας φυσικής κατάστασης, γιατί αυξάνεται ο κίνδυνος τραυματισμού των αρθρώσεων» εξηγεί η fitness expert.

«Τέλος, το πρόγραμμα στο διάδρομο μετά τη σχολή χορού, θα πρέπει να είναι τέτοιο, ώστε να μην ξεπερνάς τους 130 παλμούς, 4 φορές την εβδομάδα και σε συνδυασμό με ασκήσεις με βαράκια ή λάστιχα για όλο το σώμα 3 φορές την εβδομάδα».

Και φυσικά μην ξεχνάς ότι η άσκηση σε συνδυασμό με τη διατροφή είναι το Α και το Ω για την απώλεια βάρους, αλλά και για καλή υγεία.

Διάβασε επίσης: Είμαι αδύνατη και έχω κυτταρίτιδα: Τι να κάνεις αν θες να πάρεις κιλά, αλλά να μην έχεις κυτταρίτιδα και χαλάρωση;

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.