Βίντεο: Πρόγραμμα σύσφιξης HIIT για αρχάριους! Να πώς θα σφίξεις με διαλειμματική προπόνηση στο σπίτι

Μπορείς να αφιέρωσεις 20 λεπτά τη μέρα σε αυτό το πρόγραμα άσκησης;

shutterstock_426398659

Όλοι το έχουμε περάσει: μετά από χρόνια προσπάθειας, τελικά, βρίσκουμε εκείνο το είδος άσκησης που μας γυμνάζει και ταυτόχρονα μας διασκεδάζει. Σε περίπτωση, όμως, που ακόμα αναζητάς την ιδανική μορφή άσκησης για εσένα, η HIIT ίσως είναι η απάντηση που έψαχνες.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του PLOS ONE, οι ερευνητές βρήκαν πως η HIIT ήταν το είδος άσκησης που οι συμμετέχοντες απόλαυσαν περισσότερο, συγκριτικά με μία μέτριου επιπέδου γυμναστική. Για τη μικρή έρευνα, οι συμμετέχοντες δοκίμασαν τρία διαφορετικά workouts σε στατικό ποδήλατο: το πρώτο ήταν 40 λεπτά σε μία συνεχή, μεσαία ταχύτητα, το δεύτερο ήταν 20 λεπτά σε μεγάλη ένταση και το τρίτο ήταν 20 λεπτά εναλλαγής ανάμεσα σε 1 λεπτό γρήγορης άσκησης (δηλαδή, δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό) και 1 λεπτό επιβράδυνσης (ξεκούραση).

Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν περισσότερο το τρίτο είδος προπόνησης κι αυτό γιατί οι εναλλαγές εμπόδιζαν τη μονοτονία και τους κρατούσαν σε εγρήγορση. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί πως το γεγονός ότι είναι διασκεδαστικό δεν σημαίνει πως είναι και εύκολο.

Πάντως, η ουσία είναι πως αν κάνεις αυτό που σου αρέσει, είτε λέγεται χορός είτε λέγεται τρέξιμο, θα το κάνεις συχνά και θα είσαι υγιής.

Δες το πρόγραμμα των 20 λεπτών για σύσφιξη με HIIT

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i