Δυνατοί κοιλιακοί: Οι συμβουλές και το πρόγραμμα της διάσημης trainer Jackie Warner

Η celebrity trainer Jackie Warner μάς δείχνει μερικές ασκήσεις για δυνατούς κοιλιακούς που μπορείς να κάνεις παντού.

29.05.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Οι καλύτερες ασκήσεις για κοιλιακούς σύμφωνα με την επιστήμη! (δεν είναι ροκανίσματα!)

Συνδύασε τις ασκήσεις με τις συμβουλές της celebrity trainer Jackie Warner και πέτυχε τόνωση και σύσφιγξη της κοιλιάς σου.

Απόφυγε τα μακρόσυρτα προγράμματα ασκήσεων

Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που σε κάνουν να βαριέσαι, να σκας και να τα παρατάς. Περιόρισε το πρόγραμμά σου σε 10 ή 20 λεπτά με έντονες και δυναμικές ασκήσεις.

Μην φοβάσαι τα βάρη

Αν νομίζεις πως η προπόνηση με βάρη θα κάνει τους μυς σου να φουσκώσουν κάνεις λάθος. Χρειάζεσαι ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης για να τονώσεις το μεταβολισμό σου, απλά φρόντισε να κάνεις πολλές και γρήγορες επαναλήψεις.

Διάβασε επίσης: 7 συμβουλές για επίπεδη κοιλιά σύμφωνα με τον ειδικό

Άλλαξε την playlist σου

ην νομίζεις πως η μουσική δεν είναι αρκετή για να δώσεις ρυθμό στη γυμναστική σου. Άλλαξε τα τραγούδια που ακούς όσο ασκείσαι και κάνε το θαύμα στην γυμναστική σου!

Βάλε συγκεκριμένους fitness στόχους

Δεν χρειάζεται να θέτεις στόχο μόνο για τα κιλά που θες να χάσεις. Στόχευσε για παράδειγμα, να ασκηθείς 4 φορές αυτή την εβδομάδα ή να μην πάρεις καθόλου το ασανσέρ ή να κολυμπήσεις μισή ώρα στη θάλασσα ή ακόμα και να τρέξεις σε κάποιο αγώνα δρόμου ή αγώνα ποδηλάτου.

Διάβασε επίσης: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών για να χάσεις κιλά και πόντους στην κοιλιά από τη διαιτολόγο

Δες το πρόγραμμα

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece