Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς

Ο trainer Λευτέρης Καβούκης μας μαθαίνει πως να πραγματοποιείς σωστά την κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι.

Checking my fitness tracker

Συνεργάστηκε ο Λευτέρης Καβούκης, personal trainer.

Η κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι είναι από τις πλέον γνωστές και βασικές ασκήσεις για να «χτίσεις» τους γλουτούς που ονειρεύεσαι. Ο trainer εξηγεί πώς θα την κάνεις σωστά.

Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς - εικόνα 1

Κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι (Στάση Α)

Ξάπλωσε με την πλάτη σε στρώμα με τα χέρια σου στα πλαϊνά του κορμιού σου. Τοποθέτησε την μπάλα κάτω από το δεξί πέλμα με το γόνατο λυγισμένο. Σήκωσε το αριστερό πόδι ελαφρώς λυγισμένο με κατεύθυνση το ταβάνι. Κρατά την κοιλιά σφιγμένη και τη λεκάνη ψηλά.

Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς - εικόνα 2

Κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι (Στάση Β)

Κατέβασε το αριστερό πόδι προς το πάτωμα χωρίς να το ακουμπήσεις κάτω και χωρίς να κουνήσεις το υπόλοιπο σώμα. Εκπνέεις όταν κατεβαίνει το πόδι και εισπνέεις όταν το σηκώνεις.

Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς - εικόνα 3

Κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι (Λάθος Στάση)

Μην απομακρύνεις την μπάλα από το σώμα σου, γιατί θα τραυματίσεις τους οπίσθιους μηριαίους. Επίσης, μη ρίχνεις τη λεκάνη κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i