TRX ασκήσεις για γυναίκες: Το πρόγραμμα για κορμό, πλάτη και πόδια

Αγαπάς τους ιμάντες TRX; Γυμνάσου με αυτό το πρόγραμμα.

25.03.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

TRX ασκήσεις για γυναίκες: Το πρόγραμμα για κορμό, πλάτη και πόδια

Είσαι TRX pro και έχεις δοκιμάσει ήδη τα super sweat sessions της Isabel Goulart;

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις γλουτών για γυναίκες με TRX, μπάλα ισορροπίας και βαράκια στα πόδια

Διάβασε επίσης: Γιατί να κάνω TRX; Κάνουν όλες οι φίλες σου και αναρωτιέσαι; O ειδικός θα σου πει

Τότε, σειρά έχουν οι TRX ασκήσεις για γυναίκες της fitness guru Amanda Bisk, που θα τονώσουν τον κορμό, την πλάτη και τα πόδια σου.

Το πρόγραμμα ασκήσεων της Amanda (με τη σειρά που βλέπεις τις ασκήσεις στο βίντεο):

(Κάνε 3 γύρους)

  • 30 x Squat Jump Rows
  • 15 x TRX Rows
  • 15 x (για κάθε πλευρά) Single Leg Squat + Kneedrive
  • 15 x (για κάθε πλευρά) Single Arm Row + Reach
  • 15 x TRX Tuck + Pike

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.