Ο καλός ύπνος μπορεί να νικήσει (και να προλάβει) το κρυολόγημα (το ήξερες;)

Έτσι θα αποφύγεις τις ιώσεις και το κοινό κρυολόγημα!

31.08.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

ύπνος στρώμα μαξιλάρι

Ακόμα κι αν δεν θέλεις να το παραδεχτείς οδεύουμε ολοταχώς προς το φθινόπωρο. Με άλλα λόγια, καλωσορίζουμε τη σεζόν των ιώσεων – δεν το έμαθες από εμάς. Από την άλλη, αυτή είναι η ιδανική εποχή για να διαγράψεις κάποιες κακές συνήθειες.

Μία νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal Sleep έδειξε πως περισσότερες ώρες ύπνου και γενικά ο καλός ύπνος μπορούν να έχουν τεράστια επίδραση στο ανοσοποιητικό σου σύστημα.

Διάβασε επίσης: 10 συνήθειες για καλύτερο ύπνο

Πιο συγκεκριμένα, οι επιστήμονες μελέτησαν 164 ανθρώπους με κοινό κρυολόγημα και βρήκαν πως εκείνοι που κοιμήθηκαν λιγότερο από 6 ώρες το βράδυ, σε μία διάρκεια 5 ημερών, είχαν 4 φορές περισσότερες πιθανότητες να αρρωστήσουν συγκριτικά με εκείνους που κοιμήθηκαν 7-9 ώρες. Επιπλέον, όσοι κοιμήθηκαν λιγότερο πάλεψαν περισσότερο για να γίνουν καλά.

Οπότε, ο καλός ύπνος είναι σημαντικός  και τώρα που η θερμοκρασία θα αρχίσει σιγά σιγά να μειώνεται (εντάξει, μάλλον αργεί ακόμα), δες το σαν μια καλή δικαιολογία για να κοιμάσαι πιο νωρίς μείνεις λίγο περισσότερο κάτω από το πάπλωμα (ακόμα και με παρέα).

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.