Πώς να κοιμηθείς περισσότερο σήμερα το βράδυ: 5 tips

Συμβουλές για να κοιμηθείς περισσότερο και καλύτερα σήμερα και κάθε μέρα.

ύπνος υγεία Ljupco

Ο νευρολόγος και ειδικός ύπνου Daniel Cohen, M.D., μοιράζεται τις 5 πιο αποτελεσματικές -και απλές!- συμβουλές για να κοιμηθείς περισσότερο σήμερα το βράδυ. Και κάθε βράδυ.

#1

Μπες σε ρουτίνα ύπνου: Προσπάθησε να πηγαίνεις για ύπνο μισή ώρα νωρίτερα κάθε εβδομάδα ή όρισε μια συγκεκριμένη ώρα ύπνου. Έτσι το σώμα σου θα αποκτήσει ένα πρόγραμμα. Κράτησε αυτό το πρόγραμμα, με μικρές αποκλίσεις, όλη την εβδομάδα.

#2

Χαλάρωσε πριν κοιμηθείς: Κλείσε την τηλεόραση και αφιέρωσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου πριν από τον ύπνο, είτε με ένα καλό βιβλίο ή κάνοντας διαλογισμό. Αυτό θα επαναφέρει τον εγκέφαλό σου και θα αποκτήσεις διάθεση για ύπνο.

#3

Περιόρισε τον καφέ: Μπορεί η καφεΐνη να σου δίνει ενέργεια στην αρχή της ημέρας, αλλά αν σε επηρεάζει αρκετά, μην πιεις καφέ έξι ώρες πριν πέσεις στο κρεβάτι σου. Έτσι θα εξασφαλίσεις έναν ήσυχο και ξεκούραστο ύπνο. Μην ξεχνάς ότι η καφεΐνη κρύβεται στο τσάι και στα αναψυκτικά.

#4

Φάε ένα σνακ υψηλό σε πρωτεΐνες πριν κοιμηθείς: Θα εφοδιάσει το σώμα σου με το αμινοξύ τριπτοφάνη, το οποίο χρειάζεται για την παραγωγή της σεροτονίνης και μελατονίνης, ουσίες που σε στέλνουν για έναν ελαφρύ ύπνο. Ένα μικρό ποτήρι γάλα πριν τον ύπνο θα σε χορτάσει και θα σε χαλαρώσει.

#5

Απόφυγε το αλκοόλ: Κάνεις λάθος αν πιστεύεις ότι ένα ποτήρι κρασί θα σε χαλαρώσει και θα σε στείλει κατευθείαν στο κρεβάτι. Τα αποτελέσματα θα κρατήσουν λίγο και μερικές ώρες αργότερα θα βρεθείς ξάγρυπνη. Μην το ρίξεις έξω λοιπόν αν την επόμενη ημέρα έχεις πρωινό ξύπνημα.

Διάβασε επίσης: Ο καλός ύπνος μπορεί να νικήσει (και να προλάβει) το κρυολόγημα (το ήξερες;)

Διάβασε επίσης: Η τεχνική για να σε παίρνει ο ύπνος στο πεντάλεπτο

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i