Υπάρχει γρήγορο αδυνάτισμα; Θα ξαναπάρω τα κιλά αν τα χάσω γρήγορα; Όσο λιγότερες θερμίδες τόσο μεγαλύτερη η απώλεια βάρους;

Το γρήγορο αδυνάτισμα είναι ίσως το πιο αγαπημένο θέμα του διαδικτύου. Από όσα έχεις διαβάσει ξέρεις τι ισχύει και τι όχι; Ας ξεκαθαρίσουμε το τοπίο.

19.09.2018

εχεις διαβασει

στρώματα γυμναστικής

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο – Διατροφολόγο, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο

Η διαιτολόγος Κλειώ Δημητριάδου αναλύει τις αλήθειες αλλά και τους μύθους γύρω από το φλέγον θέμα των ημερών: το γρήγορο αδυνάτισμα:

Μύθος: Όσο πιο χαμηλό θερμιδικά είναι το πρόγραμμα, τόσο πιο γρήγορα θα χάσω

Αλήθεια: Ενώ αυτή η λογική έχει κάποια βάση, εφόσον το αδυνάτισμα έχει να κάνει με ισοζύγιο ενέργειας, από κάποιες θερμίδες και κάτω ο μεταβολισμός μειώνεται και ο οργανισμός παύει να αδυνατίζει. Αν δηλαδή φας πολύ πιο χαμηλές θερμίδες από το βασικό μεταβολισμό σου, είναι πολύ πιθανό να μη χάσεις καθόλου βάρος και το σώμα σου να μπει σε άμυνα. Μια γενική οδηγία είναι να μην πέφτεις κάτω από τις 1.000 θερμίδες.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 15+1 μυστικά για σίγουρο αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα!

Μύθος: Aν χάσω γρήγορα βάρος είναι σίγουρο πως θα το ξαναπάρω

Αλήθεια: Πραγματικά η ιδανική απώλεια είναι η σταδιακή. Η ταχύτητα όμως με την οποία θα χάσεις κιλά ειδικά στην αρχή, σχετίζεται και με το αρχικό σου βάρος. Αν είσαι δηλαδή παχύσαρκη και ενταχθείς σε ένα φυσιολογικό πλάνο διατροφής, δεν αποκλείεται να χάσεις και δύο και τρία κιλά την πρώτη βδομάδα. Το αν θα το επαναπροσλάβεις εξαρτάται στη συνέχεια από το πώς θα οργανώσεις τη διατροφή σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece