6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

27.10.2017

Πόσες φορές έχεις ακούσει tips για το πώς να αντιμετωπίσεις την επιθυμία να φας κάτι ανάμεσα στα γεύματά σου; Εκατοντάδες ίσως; Εμείς σίγουρα τα έχουμε γράψει αυτά πολλές φορές.

Υπάρχει όμως κάτι που πρέπει να ξέρεις. Παρότι τα υπερβολικά σνακ μπορούν σίγουρα να βάλουν τρικλοποδιά στο στόχο σου για απώλεια βάρους, είναι δυνατό να τρως ανάμεσα στα γεύματα και να εξακολουθείς να χάνεις κιλά.

 

«Οι έξυπνες επιλογές σνακ μπορεί να σε βοηθήσουν να κρατήσεις υπό έλεγχο την πείνα σου, και μπορεί ακόμη και να συμβάλουν στην δραστηριοποίηση του μεταβολισμού σου», λέει η διαιτολόγος Katie Cavuto, M.S., R.D.

«Η συνήθεια να κολατσίζεις όμως δεν αντιστοιχεί σε απώλεια βάρους αν κάνεις ανθυγιεινές επιλογές ή καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες».

Λοιπόν πώς μπορείς να είσαι σίγουρη ότι διαλέγεις τα σωστά σνακ; Απλά ακολούθησε τα παρακάτω tips.

Για να χάσεις βάρος, αγνόησε όλους εκείνους τους κανόνες σχετικά με την ιδανική ώρα για σνακ

Κάποιοι θα σου πουν ότι είναι κακή ιδέα να κολατσίζεις ανάμεσα στο πρωινό και το γεύμα. Άλλοι θα σου πουν πως πρέπει να τρως ένα μήλο στις 3 το απόγευμα -όχι στις 4- αν θέλεις να αποφύγεις την υπερφαγία. Στην πραγματικότητα όλα έχουν να κάνουν με την πείνα σου.

Yupiii Daily Update

Δημήτρης Ουγγαρέζος Σε έξαρση ειλικρίνειας! «Νόμιζαν ότι κοροϊδεύοντας τη μουσούδα, τα πατσόκοιλα που έχω, θα με στεναχωρούσαν»

Nomads Νέα οικειοθελής αποχώρηση; Οι πρώτες πληροφορίες

Κώστας Δόξας Απαντά πρώτη φορά στο δημοσίευμα χωρισμού που τον ενόχλησε & εξηγεί πώς προέκυψε η φήμη

«Η καλύτερη ώρα για να φας ένα σνακ είναι όταν πεινάς», λέει η Cavuto.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «Μήπως τρως πολλά σνακ διαίτης σε μία μέρα; Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για δίαιτα!»

«Για κάποιους ανθρώπους, αυτό είναι στη μέση του πρωινού. Για άλλους, είναι το απόγευμα – ή ίσως και τα δύο. Άκου το σώμα σου και δίνε του καύσιμα όποτε τα χρειάζεται». Ένα κόλπο που αρέσει στην Cavuto να χρησιμοποιεί για να βοηθήσει τους ανθρώπους να κρατούν υπό έλεγχο την πείνα τους -ιδιαίτερα αν ανήκεις στους ανθρώπους που είναι συχνά πολύ απασχολημένοι και ξεχνάνε να φάνε- είναι να χρησιμοποιήσεις ένα «ξυπνητήρι για σνακ”.

Βάλε ένα ξυπνητήρι μερικές φορές μέσα στη μέρα και όταν χτυπάει σκέψου για μια στιγμή αν πεινάς, διψάς ή οτιδήποτε. Έτσι δεν θα βρεθείς ξαφνικά στις 7 μ.μ. να πεθαίνεις της πείνας.

…αλλά μην κολατσίζεις όταν δεν πεινάς

Όπως ακριβώς θα πρέπει να τρως όταν πεινάς, θα πρέπει επίσης να αποφεύγεις να τρως επειδή άκουσες πως είναι σημαντικό να τρως κάτι το απόγευμα, ακόμη κι αν το στομάχι σου δεν γουργουρίζει.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Τα 9 πιο υγιεινά σνακ για να χορταίνεις χωρίς πολλές θερμίδες!»

«Μην κολατσίζεις απλά για να κολατσίσεις», λέει η Cavuto. Άφησε το σώμα σου να σου πει αν χρειάζεσαι φαγητό – και η ανία ή το άγχος δεν είναι λόγοι για να κολατσίσεις. Έχε επίσης υπόψη σου ότι μπορεί να αντιλαμβάνεσαι λάθος τη δίψα ως πείνα, οπότε βεβαιώσου ότι ενυδατώνεσαι σταθερά στη διάρκεια της ημέρας.

Για τα υπόλοιπες τέσσερις συνήθειες στα σνακ για να χάνεις βάρος, κάνε κλικ στη γκάλερι:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

3 χυμοί λαχανικών για αδυνάτισμα (δοκίμασέ τους για αποτοξίνωση!)

Νέα τάση: Οι χυμοί λαχανικών για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα! Δοκίμασε 3 super συνταγές

#shapegreece